מאות מתנדבות ומתנדבים מסייעים בעיבוי מערך הביטחון העירוני בהוד השרון

מאז תחילת הלחימה, לפני תשעה ימים, מבצעת עיריית הוד השרון פעילויות רבות שמיועדות להגביר את הביטחון האישי של תושבות ותושבי הוד השרון ואת כוח התגובה העירוני לאירועי חירום.

במסגרת זו, נפרסו מחסומים במרחב העירוני, בהתאם לצורך ובשיתוף משטרת ישראל ומג"ב, סיורי אגף הביטחון בעירייה תוגברו ובנוסף כוח התגובה, הכוננות והסיור הועצם על ידי גיוס מתנדבים חמושים המתודרכים על ידי אגף הביטחון ומסיירים בשכונות העיר השונות.

הוד השרון קיבלה אישור להקמת כיתת כוננות אזרחית, חמושה בנשקים צה"ליים כשהגיוס אליה בעיצומו. גם יחידת הסע"ר העירונית הורחבה, תודרכה ותעבור בהקדם אימון לחיזוק הכשירות המוכנות לאירועים משמעותיים.

אגף הביטחון מפעיל בשיתוף מפעילי רחפן תושבי העיר, רחפנים לסיוע בשמירה על השטחים הפתוחים, בעיקר בלילות ומערך המצלמות העירוני שהורחב לאחרונה, מהווה גם הוא חלק מובנה מהשמירה על הביטחון האישי העירוני.

ראש עיריית הוד השרון, אמיר כוכבי: "תודה גדולה לעובדות ועובדי אגף הביטחון, למאות המתנדבות והמתנדבים שפועלים לכל אורך היום והלילה, כדי להגן על תושבות ותושבי הוד השרון. נמשיך לתת מענה לכל צורך ולכל בקשה, כדי לשמור על הביטחון האישי של כל אחת ואחד מאיתנו. היו ערניים וערניות, שמרו על הנחיות פיקוד העורף ושימו לב לאירועים חשודים. בכל דבר, חשד, שאלה או צורך בעזרה, פנו למוקד העירוני הזמין 24/7 ומפעיל את גורמי הביטחון, האכיפה והסיור. נעבור את זה יחד".

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. יותם בן דוד אלנתן הגב

    שלום , אשמח להתגייס לכיתת הכוננות של הוד השרון. אני רובאי 08
    מספר הטלפון שלי 0525688703

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן