לראשונה: חנות יד שניה בקניון שרונים

הפעילה החברתית מעיין צדוק, תושבת הוד השרון, פותחת חנות בגדים יד 2 מטעם רשת צ'לסי בקניון שרונים בעיר:  "החנות היא בשורה בתקופה המאתגרת הזו"

מעיין צדוק: "החנות היא בשורה לכל מי שקשה לו בתקופה המאתגרת הזו"

מעיין צדוק, שמקדמת ופועלת למען מטרות חברתיות, פותחת בימים אלו חנות לבגדים יד 2 מטעם רשת צ'לסי. החנות תיפתח בקניון שרונים בהוד השרון ותפעל מתוך ערכי הקיימות החברתית והאקולוגית. הסניף בשרונים הוא הרביעי של צ'לסי בארץ, אחרי הסניפים בתל אביב, גבעתיים וקיבוץ עמיר.

לדברי צדוק, "כמי שמחוברת לכל תחומי החינוך והרווחה התחברתי לערכים של החברה הזו, שמיישמת הלכה למעשה את הערכים שאני פועלת לאורם כבר שנים: עזרה לקהילה ולסביבה. חשוב לציין כי כל מה שלא נבחר להימכר בחנות יוצא לתרומות לעמותות בתחומים שונים".  

בחנות יהיו מחלקות נשים וגברים, הכוללות בגדים, נעליים ואקססוריז ברמה גבוהה. ניתן למצוא כאן פריטים מיוחדים, וינטג' ופריטים שלא אפשרי לרכוש או להשיג במקומות אחרים.

"הלקוחות שלנו הם הספקים שלנו", מסבירה צדוק. "כל לקוח מגיע עם פריטים שממוינים על ידי צוות המתמחה בכך. הפריטים ש'עולים' לחנות מתומחרים. כל פריט שנמכר; 50% מערכו מזוכה לטובת הלקוח למימוש בחנות או 26% מזומן ביד".

לכל לקוח יש ארנק דיגיטלי שמציג בפניה בשקיפות מלאה כל פריט שנבחר ומה מחירו בחנות, ברגע שנמכר הפריט הלקוחה רואה את הזיכוי מידית באפליקציה.

רשת צ'לסי מציעה, בין היתר, חיבור מיוחד דרך מערכת החינוך, כך שבמקום שייגבו דמי ועד, תשלומי סוף שנה, תשלומי מסיבות מההורים, לכל כיתה ייפתח חשבון בצ'לסי. 

צדוק, שפועלת במשך שנים למען אמהות חד הוריות ואוכלוסיות במצוקה, תביא למיזם החדש את הניסיון הרב שצברה וזה הזמן שלנו כקהילה לעזור לצדוק לעזור לאחרים.

איך עושים את זה? פשוט מאוד. הבאתם בגדים? מעולה! חלק מהבגדים שתביאו יעלו למכירה בחנות או באתר. הבגד שלכם נמכר? איזה כיף! תוכלו לקבל עליו מזומן או זיכוי לרכישה בחנות.

הבגדים שלא יימכרו ייתרמו לאחת משמונה עמותות שהרשת עובדת איתן באופן קבוע.

מיכל סונסינו גנור - צילום: ירדן סונסינו אריאל

צ'לסי מעודדת נשים לגלות ולמצוא את הדרך לבטא את עצמן ואת האינדיווידואליות שלהן, לצאת מ"הקופסה" של הטרנדים האופנתיים, ותכתיבי החברה. הרשת היא יוזמה של מיכל גנור, שעבדה כתדמיתנית ומשרטטת גזרות במפעל בגדי ילדים, עד שהחליטה להגשים את התשוקה האמיתית שלה: בגדים יד שנייה. 

לדבריה, "הרעיון שעומד בבסיס הרשת הוא למכור בגדים יפים שאנשים יוכלו לקנות מבלי לקרוע את הכיס. על הדרך הרשת משמשת מוסד המעודד נשים לצרכנות נבונה, לקניה איכותית ובמחיר הוגן". גנור מזמינה את הקהל להיות חלק ממשהו גדול, וליצור השפעה בסביבה הקרובה. "כיף לעשות משהו טוב בשביל אחרים ועל הדרך גם שופינג", היא אומרת. "חווית הקניה אצלנו מזכירה חנויות מותגים מובילות בארץ ובחו"ל. הבגדים נראים ומוצגים כחדשים. חשוב לציין כי יש בגדים חדשים שלא נלבשו מעולם, עדין עם תגי מחיר".

ומה לגבי הסטיגמה שמגדירה נשים לפי תג המחיר של הבגדים שהיא לובשת?

על כך אומרים ברשת כי "החכמה היא להתלבש נכון, ובטוב טעם מבלי להוציא על זה אלפי שקלים. אצלנו המחיר הכלכלי והסביבתי שפוי. אנחנו מזמינים את נשות הוד השרון והסביבה לראות שאפשר לנסות, להעז ולהצליח לגוון את הזרם של אופנת הטרנדים ומוסכמות החברה האומרת 'כולנו אותו הדבר'. אנחנו לא".

לסיום, צדוק מזמינה את וועדי הגנים ובתי הספר לשיתוף פעולה: "הרצון הוא לייצר שיתוף פעולה ערכי חינוכי וכלכלי בין מערכת החינוך לסניפי צ'לסי, כך שבמקום שייגבו דמי וועד, תשלומי סוף שנה ותשלומי מסיבות מההורים – ייפתח חשבון בצ'לסי, הילדים וההורים יביאו פריטים שיימכרו ויזוכו בחשבון במזומן בהתאם. 

 

כתבות קשורות

2 תגובות

  1. מעיין הגב

    קרן יקרה! המון תודות על הפירגון והאמון שאת נותנת בכל סוגי ה'פרוייקטים' שלי.
    לא מובן מאליו!
    *צ'לסי תיפתח תוך שבוע וכולכם.ן מוזמנים.ות להגיע ולהתאהב…*

  2. בתיה כץ אדלר הגב

    באיזה שעה נפתחת החנות בקניון שרונים?

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן