לאן נעלמים חתולי גיל עמל?

תעלומה: בשבועות האחרונים מדווחים עשרות בעלי חתולי בית כי חיית המחמד האהובה עליהם נעלמה בלי להותיר אחריה זכר. התושבים הכאובים, ממתינים לקצה חוט שיפתור את התעלומה ויפסיק את התופעה

נעדרת: החתולה לונה
נעדרת: החתולה לונה

תושבי העיר, רובם תושבי גיל עמל, מדווחים על חתוליהם שנעלמו מבלי להשאיר כל סימן או רמז, דבר שמדיר שינה מעיניהם והותיר אותם עם לב שבור.

מאיה יסמין: "מאז 'שמותק' נעלם הבת שלי לא מפסיקה לבכות. את 'מותק' אימצנו לפני שנתיים. הוא היה בן בית אצלנו לכל דבר. 'מותק' הוא חתול נכה – רגלו הקדמית מקופלת ולא מתפקדת. למרות זאת הוא פעיל ככל החתולים. אנחנו מתגוררים בבית פרטי ברחוב נצח ישראל, כך שהוא נהג לבלות גם בחצר. הוא נעלם ביום שני שעבר, כאילו בלעה אותו האדמה. אנחנו מאוד מתגעגעים אליו ומקווים שנמצא אותו. 'מותק' בצבע שחור וקל לזהות אותו בשל נכותו". 

לדברי מאיה, 'מותק' נעלם ביום שני שעבר. בני המשפחה פתחו בחיפושים נרחבים באזור. בנוסף, פנו למוקד העירוני מחשש שהוא נלקח על ידם אך תשובה שלילית. 

"שמעתי מתושבים על מקרים דומים, חלקם סבורים שתנים צדים את החתולים שלנו. אני כבר לא יודעת על מה לחשוב. זה לא קרה לנו מעולם – כל מה שאני רוצה זה ש'מותק' ישוב אלינו ונשמח למידע או קצה חוט בנושא. אנחנו מזמינים את מי שיודע על מקום הימצאו להתקשר אלינו לטל: 054-6655128".

מותק החתול של מאיה יסמין
מותק החתול של מאיה יסמין

מחפשים את 'ברט'

רויטל גור אריה, מרחוב מזל אריה, שחתולה ברט נעלם, מספרת על מקרה דומה: "ברט' החתול שלנו נעלם ביום רביעי שעבר מבלי להשאיר שום סימן. ממש באותו היום נעלם חתול נוסף באזור באורח דומה. לאחרונה, שמעתי מעשרות בעלי חתולים שחתולם נעלם". 

מה שמעת מהתושבים האחרים?

"הבנתי שהחתולים שלהם נעלמים בזה אחר זה. מישהי מגני עם דווחה 'בקול החיות בהוד השרון' על העלמות של שני חתוליה. מישהי נוספת תלתה בכל השכונות מודעות עם תמונה של חתולתה שנעלמה – מדובר בתופעה שפשרה לא ברור.

ישנם תושבים שסבורים שתנים שצדים את החתולים אבל אני חושבת שזו לא הסיבה. השדות נמצאים במרחק מביתנו, כך שאם אכן היה מדובר בתן, היה נשאר סימן למאבק בינו לבין החתול או שלפחות היינו שומעים יללות וכדומה.  

'ברט' היה חתול של בית, אמצנו אותו לפני 3 שנים, הוא נהג לישון עם ילדיי במיטות. הוא בילה גם בבית וגם בחצר, ישב והתהלך על הגדר של חצר ביתנו. הוא נעלם כאמור ביום רביעי, ראיתי אותו בפעם האחרונה ביום שלישי".

פניתם למוקד העירוני כדי לברר אם נמצאו פגרים של חתולים דרוסים?

"בוודאי. התקשרנו כדי לברר וקבלנו תשובה שלילית כמו שאר התושבים שמחפשים את החתולים שלהם. בנוסף להעלמות החתולים, מישהו פירק את פינת האכלה באזור שלנו. לאור מה שקורה, אני חושבת שכדאי לרשת את האזור שלנו במצלמות. רק כך נוכל להגיע לפתרון התעלומה". 

לדברי רויטל, היא ובני משפחתה מחפשים את 'ברט' באזור, מעלים פוסטים בפייסבוק ו'בקול החיות בהוד השרון' ומקווים לטוב. 

רויטל: "ברט' חתול שחור, לבבי ומתקרב לאנשים. מי שראה או שמע עליו מוזמן ליצור עמנו קשר". לפניות ניתן להתקשר לטלפון: 054-2145663

רויטל גור אריה וברט
רויטל גור אריה וברט

מחפשים את 'לונה'

'לונה', חתולה סיאמית כבת שנה, נעלמה מביתה ברחוב גלגל המזלות. לונה, נעלמה בסמיכות להיעלמותו של ברט – החתול של משפחת גור אריה שמתגוררים באותה השכונה. 

מירי גלבוע הבעלים של 'לונה' מספרת בשיברון לב על היעלמותה של החתולה האהובה על בני המשפחה: "מדובר בתופעה מוזרה. בייחוד לאור התרחשות מקרה דומה בשכונה שלנו. מאז החיפושים אחריה אני שומעת על עשרות אנשים שלא יודעים מה עלה בגורלם של החתולים שלהם. 

לפני מספר ימים ראיתי מודעה שבה דווח על שני חתולים שנעלמו ברחוב רמב"ם, זה קורה בכל מקום. בהתחלה חשבתי שבגלל גזעה ויופייה של לונה, מישהו חמד אותה. כששמעתי על שאר החתולים התחלתי לתהות מה עלה בגורלה. 

מדובר בתופעה מוזרה ביותר. יכול להיות שמדובר בתנים, יכול להיות שמישהו מעלים את החתולים בשיטתיות, אני לא יודעת על מה לחשוב – נותרנו שבורי לב וחסרי אונים. אני חושבת שצריך לבדוק את העניין ואולי באמת להתקין מצלמות כפי ששאר בעלי החתולים דורשים". 

לדברי מירי, 'לונה' התגוררה בתוך ביתם, נהגה לישון עם ילדיה, טופלה וחוסנה – כמו יתר החתולים הנעדרים. "לונה' נהגה להסתובב בבית ובחצר אך תמיד שבה לבית בלילות. ביום שלישי כשהיא לא שבה, הבנו שמשהו קרה. פנינו למוקד העירוני כדי לברר אם היא נלכדה או שמצאו את פגרה, אך נענינו בשלילה. אנחנו מקווים ש'לונה' תחזור אלינו". ראיתם את 'לונה'? מוזמנים ליצור קשר עם מירי בטלפון:052-921001.

מעיריית הוד השרון נמסר: הנושא ייבדק על ידי המחלקה הוטרינרית.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. דפנה ג'רפי הגב

    ומה עם קייטי שלנו שגם נעלמה?

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן