כיתות מוסיקה חדשות יפתחו בחטיבות הביניים עתידים והשחר בהוד השרון

אגף החינוך בעיריית הוד השרון יזם הקמתן של כיתות מוסיקה ייעודיות בחטיבות עתידים והשחר.

חטיבת עתידים
חטיבת עתידים

הקמת כיתות המוסיקה נועדה לאפשר חינוך למוסיקה נגיש ושוויוני לכל נערה ונער שימצאו מתאימים וייצור לראשונה בעיר רצף מוזיקלי – פדגוגי מלא, מבתי הספר המנגנים ביסודי, דרך כיתות המוסיקה בחטיבות ועד מגמות המוסיקה הוותיקות בתיכונים. 

תכנית הלימודים בכיתות המוסיקה היא בהתאם לתכנית הלימודים הרשמית של משרד החינוך, ותכלול בין היתר שיעורים עיוניים, תאוריה והרמוניה והרכבים מוזיקליים בשירה ונגינה.  

התכנית תיפתח לקראת שנת הלימודים הבאה, כאשר ייעשה מאמץ לקדם את פתיחתה עוד השנה במתכונת מצומצמת יותר ובהתאם למועד חידוש הלימודים. בוגרי הכיתות ימשיכו באופן טבעי ללימודים בכיתות המוסיקה בתיכונים הדרים ורמון. המורים שילמדו בכיתות בחטיבה הם מורי התיכונים לצד צוות הוראה חדש.

ראש העירייה אמיר כוכבי אמר: ״מערכת החינוך העירונית חותרת לשוויון הזדמנויות תוך מגוון בחירה רחב. קידום הכיתות בחטיבות יאפשר לפתח את הכישורים האישיים, למקסם את המשאב הציבורי ולצמצם את ההוצאה לתלמיד/ה״.

מיכל אפרתי מנהלת אגף חינוך: "חינוך מוסיקלי איננו צריך להיות תלוי יכולת כלכלית, ולכן החלטנו להפוך את כיתות המוסיקה לחלק אינטגרלי ממערכת הלימודים ולא לקיימן עוד כפעילות העשרה בתשלום. אנו שמחים על כל ההזדמנות לתת לילדות ולילדים את היכולת לממש את יכולותיהן/ם המוסיקליות במסגרת בית הספר ומקווים, כי נוכל לחזור בהקדם לשגרת לימודים שתאפשר גם את התחלת הפעילות של הכיתות החדשות".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן