טפסר משנה דן יוספסברג מונה למפקד תחנת כיבוי אזורית השרון

דן יוספסברג קיבל את הפיקוד על התחנה (רביעי) , בטקס שהתקיים במעמד נציב כבאות והצלה לישראל רב טפסר דדי שמחי, מפקד מחוז מרכז טפסר אייל כספי, ראש עיריית רעננה מר חיים ברוידא,  מפקדי תחנות כיבוי במחוז וותיקי תחנת נתניה

דן יוספסברג קיבל את הפיקוד על תחנת הכיבוי
דן יוספסברג קיבל את הפיקוד על תחנת הכיבוי

רב טפסר דדי שמחי ציין בדבריו כי חלק מההתפתחות של מערך הכבאות בשנים האחרונות הוא החלפת מפקדים:״דן הוא מפקד אמיתי, עם יכולות, ערכים וכישורים. 

אני שמח מאד לתת לו את הפיקוד על תחנת השרון ובטוח שיוביל אותה לשיאים חדשים״

מפקד מחוז מרכז טפסר אייל כספי אמר כי המבחנים העתידיים מחייבים שילוב זרועות של כל כוחות החירום: ״אתה נדרש היום ללמוד את שטח האחריות החדש שלך, נמצאים בו אתגרים ואיומים רבים ומגוונים, אבל נמצאים בו עובדים מקצועיים, משאב אנושי חזק ואיכותי שתפקידו לסייע לך להצליח בתפקיד״

כספי הודה למ״מ המפקד היוצא סגן טפסר אלי פילו שפיקד על התחנה בשנה וחצי האחרונות בהצלחה

מפקד התחנה הנכנס דן יוספסברג ציין בדבריו את האחריות הרבה המוטלת מעתה על כתפיו לשלומם של 430 אלף התושבים שגרים בתחומי התחנה וכלפי העובדים בה: ״אחריות לסייע להם בעת מצוקה, אחריות להגן ולשמור עליהם ולוודא שהם מתגוררים, עובדים ולומדים במקומות בטוחים, שיוכלו לצאת מהם בשלום בעת צרה״.

טפסר משנה דן יוספסברג (46) החל את דרכו בכבאות בגיל 15 כצופה אש בתחנת נתניה.

לאחר שירות צבאי ביחידה מובחרת התגייס כלוחם אש וטיפס בסולם הדרגות והתפקידים בתחנת נתניה: מפקד צוות, קצין הגנה מאש, מפקד משמרת ועד למינוי הנוכחי סגן מפקד התחנה. בנוסף היה דובר התחנה ומדריך בקורסי פיקוד במכללה לכבאות והצלה.

טפסר משנה יוספסברג הוא בעל תואר שני בלימודי ביטחון מטעם אוניברסיטת תל אביב, דוקטורנט בנושא חירום ובוגר קורס מג״דים עורף

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן