טניה וקס שירזי נבחרה לנהל את בית הספר החדש לתלמידות ותלמידים על הרצף התקשורתי בהוד השרון.

טניה וקס שירזי הינה אשת חינוך מוערכת אשר החלה את דרכה במסגרות קדם יסודיות לאוטיסטים ובשנים האחרונות משמשת כמומחית לתחום האוטיזם במתי"א (מרכז תמיכה אזורי) דרום השרון. במסגרת תפקידה ליוותה טניה צוותים חינוכיים בבתי הספר ובגנים ונתנה מענה להורים.

טניה תושבת הוד השרון, נשואה ואם לשלושה נבחרה במכרז לניהול בית הספר לאוטיסטים שיפתח השנה בעיר. בית הספר יפתח כבית ספר צומח ובשנה הראשונה תפתחנה בו 4 כיתות רב גילאיות א'-ב' ו- ג'-ד'.

אמיר כוכבי, ראש עיריית הוד השרון: "הקמת בית הספר הצומח הראשון בהוד השרון לילדות ולילדים על הרצף התקשורתי היא משימה חינוכית וחברתית מן המעלה הראשונה. עיריית הוד השרון מקדמת ערכים של שוויון והכלה בכל פעולותיה ובמיוחד במערכת חינוך שמעצימה ומאפשרת לכל ילדה וילד לקבל ביטוי ליכולות וסיוע באתגרים. בית הספר החדש יהווה מוקד לחיזוק הגיוון וההכלה הקהילתיים ואין לי ספק שטניה עם ניסיונה הרב ביחד עם אגף החינוך יצליחו לתת את המענה המיטבי לכל ילדה וילד״
מיכל אפרתי, מנהלת אגף החינוך: "טניה הרשימה את ועדת המכרזים בזכות הניסיון העשיר בתחום החינוך לאוטיסטים והיכולת לבנות תמונת עתיד לבית הספר בו משקיעה עיריית הוד השרון משאבים רבים. אני בטוחה שטניה, על הניסיון הרב שהיא מביאה עימה, היא האדם הנכון לעמוד בהצלחה במשימה ולהוביל את בית הספר החדש ואת תלמידיו לעתיד של צמיחה והישגים".

טניה וקס שירזי, מנהלת בית הספר: "אני מודה על האמון ושמחה על האתגר להוביל את בית הספר בשנותיו הראשונות. המטרה שלנו היא לבנות מסגרת שתאפשר לכל ילדה וילד לצבור בשנות לימודיהם בבית הספר את מיטב הכלים שיאפשרו להם להמשיך לאחר מכן למסגרות שונות, אם במסגרות דומות ואם במסגרות משולבות. מרגש במיוחד לעשות זאת בהוד השרון, העיר שהיא גם ביתי".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן