טיפת חלב כללית בהוד השרון ציינה את שבוע ההנקה 2021 בסימן "אפשרי ובריא להניק בכל מצב"

לצד העיסוק הבלתי פוסק במשבר הקורונה, צוין מוקדם יותר החודש בתחנות טיפות חלב ובמרכזי בריאות האישה של שירותי בריאות כללית "שבוע ההנקה הבינלאומי לשנת 2021". בצל המשבר המתמשך, עמד השנה שבוע ההנקה בסימן "אפשרי ובריא להניק בכל מצב"

במוקדי טיפת חלב של מחוז דן-פ"ת בכללית עומדות לרשות האימהות הצעירות יועצות הנקה שתפקידן לסייע לאימהות הטריות והוותיקות, לתמוך ללמד ולסייע, להעניק טיפים טובים ונכונים ולמעשה ללוות את האימהות בכל שלב של ההנקה.

לדברי רכזת תחום ההנקה של מחוז דן-פ"ת בכללית, ריקי זילכה, "על רקע שנת 2021 גדושת האירועים הלא שגרתיים, החל מהתפרצויות קורונה ועד מבצעים ברצועת עזה, חשוב ליועצות ההנקה בכללית להשרות באימהות ביטחון ולעודד את ההנקה במיוחד בעת הזו. ההנקה מעבירה לתינוקות נוגדנים טבעיים, ויטמינים ורכיבים נוספים החיוניים לגדילתו בשלבי חייו הראשונים".

במסגרת ציון אירועי שבוע ההנקה, נערך מפגש רב משתתפות במוקד טיפת חלב של כללית ברחוב השחר בהוד השרון, בניצוחן של זילכה ושל מנהלת הסיעוד של המתחם, בלה פלטוב. במפגש שהתקיים בשעות הבוקר לקחו חלק אימהות רבות עם התינוקות שלהן, שגיליהם נעו מכמה ימים ועד גיל שנה. המפגש כלל ארוחת בוקר בריאה ליולדות הצעירות, הרצאה מפי ריקי זלכה, המוסמכת בייעוץ הנקה; וכן הרצאה והדרכה להנקה נכונה של המיילדת קרין מזרחי.

בין משתתפי המפגש היה גם דובר מחוז דן-פ"ת בכללית, סער ורדי, שהגיע על תקן משתתף מהמניין המפגש יחד עם רעייתו לירון והפעוטה הטרייה שלהם, יערה (בצילום: לירון ויערה ורדי יחד עם ריקי זילכה ובלה פלטוב).

צוות טיפת חלב מרפאת השחר הוד השרון

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן