חשד למעשה מגונה בקטינות מהוד השרון ששהו בחוף הים בהרצליה

שני בני מיעוטים נעצרו בחשד למעשה. "הם נגעו באיברי המין שלהם," מספרת אחת הילדות, "נלחצנו ורצנו להגיד למציל שהזמין את המשטרה"

קבוצת נערות בנות 13, תושבות הוד השרון, לא העלו על דעתן שיום כיף בחוף הים בהרצליה ייגמר בתקרית. אולם הבוקר עת שהו בחוף, ספגו עלבונות ואף מעשה מגונה לכאורה, משני מבלים אחרים בחוף, בני מיעוטים שהיו שיכורים לטענתן.

 "אני ושתי חברות שלי שמרנו על התיקים בזמן שהאחרות היו במים, ישבו לידינו שני גברים שהתחילו "לעשות לנו עיניים" וכל מיני פרצופים מוזרים," מספרת אחת הבנות, "חברה שלי התכופפה להרים כפכף והם צעקו לה "איזה תחת" וצחקו. החלטנו לעבור מקום וגם שם הם התקרבו אלינו ונגעו באיברי המין שלהם מולנו."

 "אני וחברה שלי נלחצנו ורצנו להגיד למציל שהתערב מיד, עיכב אותם והזמין את המשטרה," היא אומרת, "כשהמשטרה הגיעה עצרו אותם מיד ולקחו אותנו לתחנה, להגיש תלונה ולספר בדיוק מה היה." 

 "הוזעקתי באמצע יום העבודה אחרי שהבנתי שהבנות הוטרדו בים ונותנות עדות בתחנת המשטרה," אמרה אחת האימהות, "שמחתי לראות שמשטרת ישראל מתייחסת לזה כמעשה מגונה לכל דבר ואני מקווה ששניהם ייתנו את הדין על כך. הבנתי מאחד השוטרים שמדובר בתושבי השטחים ואני לא רוצה לדמיין מה היה יכול לקרות אילולא התערבותו של המציל."

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן