חיזוק משמעותי לסגנית ראש העיר עו"ד כינרת אלישע כהן במרוץ למועצת העיר הוד השרון

חיזוק משמעותי לסגנית ראש העיר עו"ד כינרת אלישע כהן במרוץ למועצת העיר הוד השרון, עו"ד אבידע שדה לשעבר היועץ המשפטי של עיריית הוד השרון מצטרף כמספר 2 ברשימה. אבידע שדה: "ביחד – נוכל לשרת את הציבור, להרים את רף השירותיות לתושב, להיות זמינים לכל פניה ונשאף לפתור כל בעיה במינימום זמן ובמקסימום מאמץ"

כנרת אלישע כהן קשי

שבעה שבועות לבחירות והערפל סביב הרכב הרשימות מתחיל להתפזר, סגנית ראש העיר עו"ד כינרת אלישע כהן צרפה כמספר 2 ברשימה את עורך הדין אבידע שדה, לשעבר היועץ המשפטי של עיריית הוד השרון.

כינרת כהן, זכתה במושב אחד בבחירות הקודמות מכוונת הפעם לחיזוק משמעותי של כוחה במועצה. כינרת מכהנת כסגנית ראש העיר במחצית השנייה של הקדנציה ופעלה רבות בתחומי השוויון המגדרי והנוער.

אבידע שדה, בן 48, נשוי לאסנת, אבא לשלושה ילדים, עומר, איתי ואורי. מתגורר בהוד השרון ב – 17 השנים האחרונות. כיהן כיועץ משפטי של עיריית הוד השרון במשך 14 שנה וכיום – שותף בשדה סולברג, משרד עורכי דין, שמתמחה בליטיגציה אזרחית ומנהלית ובמתן יעוץ משפטי לגופים ציבורים, לחברות פרטיות ולפרטיים.

מה הביא אותך להיכנס לזירה הפוליטית?
 
אחרי 20 שנים כעורך דין, מתוכן 14 שנים כיועץ משפטי של עיריית הוד השרון, החלטתי שהגיע הזמן לקפוץ למים העמוקים ולהשפיע על המקום בו אנו חיים ומגדלים את הילדים שלנו. הגיע הזמן לתרום, לקדם ולהוביל את הוד השרון להישגים ומצויינות.
 
איך יתרום הניסיון שלך בעולם המוניציפאלי לתפקיד?
 
להיות חבר מועצה זה להיות חבר הנהלה של עשרות אלפי תושבים. זו אחריות גדולה שדורשת ידע וניסיון. במהלך עבודתי כיועץ משפטי בעיריית הוד השרון זכיתי להכיר את העיר על כל גווניה ואת עבודת העירייה מכל זווית אפשרית. בשלוש השנים האחרונות, כשותף במשרד עורכי דין שפועל בעיר ומתמחה במשפט מוניציפאלי, זכיתי להכיר זוויות חדשות, של מי שמקבל שירותים בעיר אני בטוח שבעזרת הידע הרחב והניסיון הרב שרכשתי במהלך השנים, גם כיועץ משפטי בעירייה וגם כעורך דין במגזר הפרטי אתרום כחבר במועצת העיר כדי לקדם מטרות חשובות ובין היתר לקדם את שיפור השירות לתושבים. שמירה על המינהל התקין, וכן לדאוג שציביון העיר על קשת גווניה ישמר.
 
ההחלטה להצטרף היתה קשה?
 
מי שמכיר אותי יודע שההחלטה לא היתה פשוטה עבורי. התלבטתי אם לצאת מאזור הנוחות ולעבור לקדמת הבמה, אבל אני יודע שרק כך אוכל להשפיע ולתרום לקידום העיר. כשכנרת פנתה אלי והציעה לי להצטרף אליה, היא הפכה את ההחלטה לקלה הרבה יותר.
את כינרת אני מכיר שנים רבות מעבודתנו המשותפת בעירייה ומחברות שהתפתחה אחריה. ידעתי שאם לצאת למסע שכזה, היא הבן אדם לעשות את זה איתו. ביחד – נוכל לשרת את הציבור, להרים את רף השרותיות לתושב, להיות זמינים לכל פניה ונשאף לפתור כל בעיה במינימום זמן ובמקסימום מאמץ.
.
 
 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן