חידוש וצביעת ארונות מטבח

חידוש וצביעת ארונות אינה דבר של מה בכך, שרבים מהאנשים חושבים, כי על מנת לצבוע את ארונות המטבח, יש רק צורך בצבע מתאים ובמברשת, אז הם מגלים כי יש צורך בעבודה מדויקת של איש מקצוע. 

במאמר זה נדבר על סוגי מטבחים מודרניים שונים, ועל העובדה, שניתן בקלות ובמהירות, לחדש את הארונות, על ידי בעל מקצוע. יחד עם זאת, לא כל מטבח מתאים צביעת ארונות או חידוש ארונות, אז מאמר זה יעניק לכם את כל המידע אודות צביעת ארונות בכל סוגי המטבחים

איך לחדש ארונות מטבח?

ניתן לבחון שלוש דרכים קיימות: קנייה של מטבח חדש, צביעה חיצונית של ארונות המטבח, חידוש חיצוני של ארונות המטבח, אז כל האופציות הללו מאפשרות התאמה על פי הצרכים שלכם. 

מתי צריך לקנות מטבח חדש? 

לא תמיד מומלץ לרכוש מטבח חדש עם סוגי דלתות פנים, שכן רבים אינם מודעים לכך כי החלפת חזית ארונות או צביעה שלהם, אכן תחדש את המטבח. ישנם מקרים, שבהם יש צורך להחליף את כל המטבח, למרות ההוצאות הגבוהות של חידוש הכוללים גם שיש, כיור ועוד. 

במקרים שהארונות מתנפחים, עייפות, שריטות, ועוד, אז יש צורך להחליף את המטבח לגמרי. 

החלפת דלתות המטבח

אם הארונות עצמם מבפנים עדיין במצב טוב, ורק הדלתות מבחוץ אינן טובות, ניתן בקלות רבה להחליף את דלתות הארונות, שכן מזמינים מנגר, על פי המידות של הארונות עם הצבעים והעיצובים שאתם מעוניינים בהם. 

צביעת ארונות מטבח

במטבחים רבים ניתן לצבוע היטב את ארונות המטבח וכן להתקין דלתות פנים במידת הצורך. 

לא תמיד כדאי לצבוע את ארונות המטבח, שכן בדלתות של המטבח שלכם יש התקלפות או התנפחות של אויר, אמנם הצבע לטווח הקצר יראה טוב יותר, אך לטווח הארוך הוא לא יראה יפה, אז לא מומלץ כלל לצבוע. 

אם הארונות שלכם עשויים מפרומייקה לא כדאי להחליף, כי עלות הארונות יהיו גבוהות. 

מתי כדאי לצבוע את המטבח? 

אם יש לכם ארונות, העשויים  ,MDFואתם פשוט לא אוהבים את הצבע, אז אתם יכולים לדאוג לצבע. 

אם מטבחים עשויים מעץ מלא ההחלפה אינה אפשרית, משום שהיא תעלה יקר צביעה מחדש תעלה פחות, וכן חשוב לציין את ניתן לצבוע גם את דלתות הפנים.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן