חדר הת-חברות חדש בבית הספר בגין

בבית הספר היסודי ע"ש מנחם בגין בהוד השרון, הוקם לאחרונה חדר הת-חברות (התחברות וחברות). מדובר בחדר מעוצב וחדיש המזמן פעילות מרגיעה, אליו יגיעו תלמידות ותלמידי בית הספר לשיחה או פעילות אישית וקבוצתית

החדר החדש הוקם ביוזמת איריס כהן, מדריכת המוגנות של בית הספר. במסגרת תפקידה פוגשת איריס קבוצות, תלמידות ותלמידים לשיח אישי ומעצים ומקנה להם כלים להתמודדות עם דילמות חברתיות או אישיות.  חדר ההת-חברות מייצר סביבה מרגיעה ובטוחה לעריכת הפעילות הזו ואפילו כולל מתקן לשחרור וביטוי כעס ותסכול.

איריס כהן, מדריכת המוגנות של בית הספר בגין:

"כל מה שילד זקוק לו הוא לגיטימציה ריגשית על גווניה ולחזק את הכן החיובי והחוזקה שבו. בחדר הפעילות החדש מגוון אפשרויות לפעילויות המכוונת לתחושת החוסן, האמונה והדימוי העצמי של הילד בעצמו. תודה רבה לכל השותפים בבית הספר ובאגף החינוך של עיריית הוד השרון".

מדריכות המוגנות בבתי הספר הן תוספת עירונית בהובלת אגף חינוך שנועדה לייצר אקלים חינוכי וחברתי בטוח ומכיל. ראש העירייה אמיר כוכבי הגדיר את בתי הספר כמקום הבטוח לילד/ה והקצאת המשאבים העירונית לנושא מתבטאת בתוספת שעות משמעותית ובקידום התקן המיוחד בבתי הספר. החדר הוקם בסיוע עיריית הוד השרון, אגף החינוך, המחלקה לחינוך יסודי, המחלקה למניעת אלימות ובית הספר ע"ש מנחם בגין.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן