חברת המועצה עו"ד כנרת כהן מונתה לתפקיד סגנית ראש העירייה

כהן תכהן בתפקיד במקומו של סגן ראש העירייה מאיר חלוואני,
זאת במסגרת ההסכם הקואליציוני  

עו"ד כנרת כהן סגנית ראש עיריית הוד השרון צילום:רמי זרינגר

בישיבת המועצה שהתקיימה הערב (26.5) אישרו חברי המועצה את מינויה של חברת המועצה עו"ד כנרת כהן לתפקיד סגנית ראש העירייה, במקומו של הסגן היוצא, מאיר חלוואני, זאת במסגרת ההסכם הקואליציוני שנחתם עם הקמת הקואליציה לאחר הבחירות.

 חברי המועצה אישרו את בקשת המינוי בשכר של 90% משכר סגן ראש עירייה, זאת נוכח העובדה כי כהן מבקשת להמשיך ולהחזיק בתפקידה כעורכת דין במשרד המשפטים. בקשה בנושא תועבר למשרד הפנים ובמידה ולא תאושר, אזי תיאלץ כהן לוותר על אחד התפקידים.   

 עו"ד כנרת כהן הסבירה כי במסגרת תפקידה במשרד המשפטים היא מטפלת בכארבעים תיקים של לקוחות במצב סוציואקונומי קשה ועל כן ברצונה להמשיך בעבודתה זו שלדבריה, לא גוזלת ממנה זמן רב.

 "בסופו של דבר אני נפגעת מזה כיוון שאבצע את העבודה במשרה מלאה ואקבל שכר של 90%," הסבירה כנרת, "ברצוני להודות למאיר שביצע את העבודה בצורה מעולה, שירותית ואני בטוחה שימשיך כך, בהצלחה." 

בזה אחר זה בירכו חברי המועצה את כהן לרגל כניסתה לתפקיד וכן את חלוואני, שגרף תשבחות בציבור מרגע היכנסו לתפקיד והביא לשינוי מהותי בנגישותו לתושבים ופתרון בעיות און ליין.

"אתה נשמה אדירה, כולך לב," אמרה חברתו של חלוואני לסיעה, עדי פרילינג אנקורי, "אני בטוחה שנמשיך לשרת את הציבור כמו שאנחנו יודעים. נמשיך לעשות דברים כי אי אפשר לעצור אותנו." 

 

 ראש העירייה אמיר כוכבי פנה אישית לאשתו של חלוואני יהודית, והודה לה על המחיר ששילמה עקב התמסרותו של חלוואני לתפקיד. "תודה על התמיכה ועל זה שאפשרת, את ובני הבית. אדם הוא לגמרי תבנית נוף ביתו והתבנית שלכם מדהימה ומרגשת כל פעם מחדש."

 "אחרי הדברים שלכם אני מבין שמילאתי את תפקידי בחפץ לב, צמד המילים שהכנסתי בהשבעה שלנו כחברי מועצה, אז ראשית תודה לאמיר ולסיעה שלו שחיבקו אותנו ויחד הפכנו לגוף אחד של עשייה. מרגש אותי להיות שליח ציבור," אמר חלוואני והתקשה לעצור את הדמעות, "זו חתיכת תקופה. נהניתי והתרגשתי לצאת כל בוקר לעבודה. מי שמוכן להיות נבחר ציבור בחפץ לב זה יכול להיות מפעל חיים. לעובדי העירייה מגיע שאפו ענק. ההצלחה שלי לא יכולה הייתה לקרות בלי שהאנשים האלה יתנו אוזן קשבת וזמינות. תודה ענקית." 

 חברי המועצה אישרו את המינוי פה אחד. "ביראה ובכבוד גדול מוניתי הערב לתפקיד סגנית ראש העירייה. השליחות הציבורית עבורי היא דרך חיים וכעת אוכל להמשיך לשרת את הציבור בתפקיד החשוב – לצידו של ראש העיר אמיר כוכבי," אמרה עו"ד כהן, "התודה הגדולה שלי היא לכם תושבי העיר על האמון והאהבה הגדולה ולבני משפחתי על התמיכה לאורך התלם הארוך. אני אוהבת את הוד השרון, את התושבות והתושבים שלה ואעשה הכל כדי להיות ראויה לזכות שקיבלתי הערב מחבריי למועצת העיר שהצביעו בעד המינוי פה אחד ולראש העיר על האמון. מתרגשת ואסירת תודה."

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. מונה ארד הגב

    לא מקובל
    סגן ראש העיר אמור לתפקד במלוא המשרה . ולראיה תפקודו הראוי לשבח של הסגן היוצא .
    לא מתאים לה לשרת במשרה מלאה , אזי שתוותר על התפקיד .
    מזה לרקוד על שתי חתונות???
    ואין ספח שתנפח את המנגנון על מנת להשתלט על תפקידה
    לא יקום ולא יהיה

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן