חבל הצלה לתל"י

חבל הצלה לתל"י, משרד החינוך ועיריית הוד השרון החליטו לבחון את שיקומו של בית הספר תל״י. הורי תלמידי בית הספר קבלו היום (רביעי), מכתב מהעירייה שמבקש מההורים לרשום את ילדיהם לשנת הלימודים הבאה. ״עשינו הכל שזה יקרה״, אומרים ההורים

חבל הצלה לתל"י
עיריית הוד השרון ומשרד החינוך בוחנים את המשך פעילות בית הספר

מאבק ההורים ותלמידים מבית הספר תל"י,  נאבקו בשבועיים האחרונים בהחלטה לסגור את בית הספר. לאחר שהפגינו ופתחו במחאה – הצליחו להיפגש עם שר החינוך יואב קיש וראש העיר אמיר כוכבי, שהבטיח לבחון את הנושא. היום התבשרו כי הם מוזמנים להתחיל בהליך רישום מאוחר.

״בהמשך לשיח בין העירייה למשרד החינוך ולאחר הקשבה לקולות המגוונים בקהילה הוחלט לבחון התכנות לקיום תכנית הבראה ושיקום לבית ספר תל"י , בזהותו כבית ספר ייחודי על אזורי לתגבור לימודי יהדות . לאחר הרישום יבדקו הנתונים על ידי העירייה ומשרד החינוך ותתקבל החלטה בכפוף לנהלי הרישום.

פתיחת בית הספר מותנית בכניסה לתכנית הבראה תלת שנתית , קיום כיתה תקנית ( 21 תלמידים) אחת לפחות בכל אחת משכבות הגיל( א-ט) למעט שכבת ז' בתשפ"ה. האחריות על ביצוע תכנית ההבראה וגיוס כח אדם ניהולי ופדגוגי מוטלת על משרד החינוך.

במידה ובתום השבוע לא יעמדו ביעדי הרישום בית הספר ייסגר והתלמידות והתלמידים יעברו למסגרות חינוך חלופיות מתוך רצון לשמור, במידת האפשר, על המסגרת הכיתתית״.

הורי התלמידים: ״אנחנו מלוכדים ומודים לשר החינוך שהבטיח לתת לבית הספר הזדמנות וכך עשה״.

בית ספר תל"י יסגר

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן