זוכרים את כולם

זוכרים את כולם, 13 תושבי הוד השרון נפלו במלחמה, יום הזיכרון הקרוב יזכיר לכולנו עד כמה הנוכחות שלנו במזרח התיכון המדמם והעוין אינה מובנת מאליה והיא גובה מחיר כבד.  לרגל ערב הזיכרון חזרנו אל הסיפורים הכואבים של האזרחים שנרצחו בידי החמאס ולגיבורים שנפלו כשהגנו על המדינה

זוכרים את כולם
13 תושבי ותושבות הוד השרון אזרחים וחיילים נפלו במלחמה סיפור הנופלים

זוכרים את כולם, לרגל יום הזיכרון לחללי צהל ונפגעי פעולות האיבה, חזרנו לשוחח עם אמיר קן-דרור, שבנו יהונתן נרצח על ידי מחבלי החמאס במסיבת נובה ברעים, שמבקש להנציח זכר בנו בעיר: "קשה לנו להתמודד כעת עם ההנצחה בכוחות עצמנו. נשמח אם בעירייה ירימו את הכפפה. דיברתי עם ראש העיר אמיר כוכבי ובקשתי ממנו להכניס את שמותיהם של חללים והנרצחים ממלחמת חרבות ברזל למרוץ העירוני, או לחילופין למצוא דרך אחרת. אנחנו חייבים לתת ליקירנו מקום של כבוד כאן בעיר שבה גדלו".

אמיר, תושב הוד השרון, מספר בגאווה על הבן המוצלח שהיה מוקף בחברים, אהבה והצליח בכל דבר שבו נגע. לאחר שנרצח ביקש למכור את העסק של בנו – "עראיס במחנה יהודה" בתל אביב.

הטבח שהתרחש ב-7.10 הותיר מאות משפחות שבורות ומדממות שאיבדו את יקיריהם, אחת מהן היא משפחת קן-דרור. יהונתן, שנרצח בעת שרקד במקום שהכי אהב – במסיבה, הותיר אחריו העסק פעיל שקנה שנה וחצי לפני הירצחו. כעת, רגע לפני שאביו מוכר את מפעל חייו, הוא מספר על הילד שהפך ללוחם בצנחנים, סיים תואר באוניברסיטה ולפני שנה וחצי נכנס שותף למסעדה. 

"יהונתן היה בן זוגה של יעל רוזמן מכפר סבא. השניים נרצחו יחד במסיבת נובה ברעים. הוא היה ציפור דרור, אהב את חיי הלילה וניהל עשרות בארים ומסעדות. לפני שנה וחצי עשה מהלך ורכש את מחציתה של מסעדת 'עראיס מחנה יהודה'. הכל היה נפלא עד ל-7.10 בו איבדנו אותו לעד".

 

 

זוכרים את כולם יונתן קן דרור
יונתן קן דרור ז"ל

עצרת הזיכרון העירונית לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה תתקיים השנה ביום ראשון בתאריך ה-12.5.24 ברחבת בית יד לבנים, רחוב השחר 14, הוד השרון. סמוך לשעה 19:00 תיערך קבלת המשפחות השכולות בחדר ההנצחה – יד לבנים. ב-20:00 יתחיל הטקס המרכזי – עם הישמע הצפירה. בתום הטקס המרכזי, יעלו לשיר לזכרם של הנופלים – ירדנה ארזי ואמיר דדון, בהנחייתו וניהולו מוזיקלי של טל סונדק.

 

זוכרים את כולם סמל גיא בזק ז"ל
סמל גיא בזק הי"ד

זוכרים את הנופלים

סמל גיא בזק ז"ל

בן 19 בנופלו, בן לכרמית וליובל. נולד בפאריז ובגיל שנה וחצי עלה ארצה. עד אוגוסט 2023, גדל בכוכב יאיר, שם נקבר. גיא נהרג במלחמת חרבות ברזל ב-7.10.23 בקרב על קיבוץ כיסופים, עת שירת בגדוד 51 של גולני – במחלקה הפיקודית. היה הבן האמצעי, אח לתמר בת ה 24 ולעדי בת ה 13. יהי זכרו ברוך.

 

זוכרים את כולם סרן רון אפרימי ז"ל
סרן רון אפרימי ז"ל

סרן אפרימי רון ז"ל

בן 26 בנפלו, בנם של יהודית ושמואל. נולד והתגורר בהוד השרון. נפל בקרב בתאריך ה-8.1/2024 במלחמת "חרבות ברזל". שירת בחיל הנדסה קרבית ונקבר בהוד השרון בבית העלמין נווה הדר. הותיר אחריו זוג הורים ושני אחים. יהי זכרו ברוך.

 

זוכרים את כולם סמ"ר בן רובינשטיין
סמ"ר בן רובינשטיין ז"ל

סמל ראשון בן רובינשטיין ז"ל

 בן 20 בנפלו, בנם של גלית ועידו. נולד וגדל בהוד השרון

נפל בקרב בשדרות ב-7/10/2023 במלחמת "חרבות ברזל." שירת ביחידת הלוט"ר בתפקיד- לוחם. נקבר בהוד השרון בבית העלמין – נווה הדר. הותיר אחריו זוג הורים ושתי אחיות. יהי זכרו ברוך. 

זוכרים את כולם גלית מייזנר קרבונה הי"ד
גלית מייזנר קרבונה הי"ד

גלית מייזנר קרבונה ז"ל

בת 67 בתם של מרינט ושמעון. התגוררה בבארי, נרצחה על ידי מחבלי החמאס במתקפה הרצחנית ב-7.10.2024. הובאה למנוחת עולמים בהוד השרון בבית העלמין נווה הדר. יהי זכרה ברוך.

 

ד"ר חגית רפאלי מישקין ז"ל
ד"ר חגית רפאלי מישקין ז"ל

ד"ר חגית רפאלי מישקין ז"ל

בת 47, אם לשלושה, שגדלה והתחנכה בכפר סבא, הייתה ד"ר לחינוך, מורה ומחנכת בחטיבת השקמים ובתיכון הדמוקרטי בהוד השרון, וראש תוכנית תספ"ה במכון מופ"ת – לשילוב עובדי הוראה מהקהילה האתיופית במערכת החינוך. נרצחה בדרום על ידי החמאס ב-7.10.2023. נקברה בבית העלמין בנווה הדר, בהוד השרון. יהי זכרה ברוך.

 

חנה סיטון ז"ל
חנה סיטון ז"ל

חנה סיטון ז"ל

בת 74, בתם פנינה ושלמה. תושבת העיר הוד השרון. נרצחה בקיבוץ בארי על ידי מחבלי החמאס במתקפה הרצחנית ב-7.10.2023. הובאה למנוחת עולמים בהוד השרון בבית העלמין נווה הדר. יהי זכרה ברוך.

 

טל סיטון ז"ל
טל סיטון ז"ל

טל סיטון ז"ל

בן 49, בנם של חנה ויצחק שנרצחו יחד עמו במתקפה הרצחנית בבארי. התגורר בהוד השרון נרצח בקיבוץ בארי על ידי מחבלי החמאס במתקפה הרצחנית ב-7.10.2023. הובא למנוחת עולמים בהוד השרון בבית העלמין נווה הדר. יהי זכרו ברוך.

פסי כהן ז"ל
פסי כהן ז"ל

פסיה (פסי) כהן ז"ל

בת 69, נרצחה על ידי מחבלי החמאס בקיבוץ בארי בו התגוררה. פסי נרצחה יחד עם אחותה חנה, בעלה של חנה – יצחק ובנם טל סיטון – שהגיעו לבקרה. היא הובאה למנוחת עולמים בבית העלמין נווה הדר. פסי הותירה אחריה ארבעה ילדים, נכדים ואח. יהי זכרה ברוך. 

 

יצחק סיטון ז"ל
יצחק סיטון ז"ל

יצחק סיטון ז"ל

בן 76, בנם של רוזה וג'יימס. התגורר בהוד השרון. נרצח על ידי מחבלי החמאס בעת ביקורו בקיבוץ בארי ב-10.7.2023, לשם נסע יחד עם בנו טל ואשתו חנה לבקר את פסי כהן – אחותה של חנה. הובא למנוחת עולמים בהוד השרון בבית העלמין נווה הדר. יהי זכרו ברוך. 

 

עזרו לנו להחזיר את ההלוואה יונתן קן דרור ז"ל
יונתן קן דרור ויעל רוזמן ז"ל

יהונתן ג'וני קן-דרור ז"ל

בן 28, יהונתן גוני קן-דרורבן בנם אלה ואמיר. התגורר בהוד השרון. נרצח על ידי מחבלי החמאס במסיבת נובה ברעים. היה בן זוגה של יעל רוזמן שנרצחה יחד עמו. נקבר בבית העלמין נווה הדר. יהי זכרו ברוך.

 

מאי יצחקי ז"ל
מאי יצחקי ז"ל

מאי יצחקי ז"ל

בת 26, בתם של שרון ויחזקאל. התגוררה בהוד השרון. נרצחה במסיבת הנובה ברעים במתקפת החמאס הרצחנית. בתה של שרון לוי בן הרוש, עובדת במנהל תפעול בעיריית הוד השרון. הובאה למנוחות בבית העלמין נווה הדר. יהי זכרה ברוך. 

 

 

נורל ורויה מנצורי ז"ל
נורל ורויה מנצורי ז"ל

נורל מנצורי ורויה מנצורי ז"ל

נורל מנצורי בת 25, בתם של סיגל ומנשה. התגוררה בהוד השרון. נרצחה על ידי מחבלי החאמס במתקפה הרצחנית במסיבת נובה ב-7.10.2023. אחותה של רויה – שנרצחה גם היא במתקפה האכזרית. נקברה בבית העלמין נווה הדר. יהי זכרה ברוך.

רויה מנצורי ז"ל בת 22, מהוד השרון. בתם של סיגל ומנשה. נרצחה על ידי מחבלי החאמס במסיבת נובה ב-7.10.2023. אחותה של נורל שנרצחה גם היא במתקפה האכזרית. נקברה בבית העלמין נווה הדר. יהי זכרה ברוך.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן