הרכבת תושבת לחודשיים כוכבי: "מדובר בפגיעה נוספת, באמינות התחבורה הציבורית"

הרכבת תושבת לחודשיים. רכבת ישראל הודיעה על השבתה מלאה של שירותי הרכבת בטבעת השרון מ- 1.3.24 ועד 4.5.24 לצורך עבודות תשתית נרחבות שכוללות חיבור למסילה המזרחית

הרכבת תושבת לחודשיים
הרכבת בשרון תושבת לחודשיים

הרכבת תושבת לחודשיים בטבעת השרון, הוד השרון, כפר סבא, רעננה. לצורך חיבור התשתיות למסילה המזרחית. יוקם צוות משותף לעיריית הוד השרון ולרכבת ישראל לקידום מעני תחבורה ציבורית בזמן השבתת התחנות בטבעת השרון.

בעקבות העבודות, תופסק תנועת הרכבות בתחנות רעננה מערב ודרום, הוד השרון סוקולוב, כפר סבא נורדאו, ראש העין צפון, פתח תקווה סגולה וקריית אריה ובני ברק למשך כחודשיים – בין 1 במרץ לבין 4 במאי. במהלך ימי העבודות יופעלו היסעים לנוסעי הרכבת מהתחנות הסגורות לתל אביב, אל הרכבת הקלה בפתח תקווה ואל תחנת הרצליה.

 

אמיר כוכבי
אמיר כוכבי ראש עיריית הוד השרון

אמיר כוכבי, ראש עיריית הוד השרון: "מדובר בפגיעה נוספת, גם אם זמנית, באמינות התחבורה הציבורית באזור השרון בכלל ובהוד השרון בפרט. רכבת ישראל עצמה הושבתה מספר רב מדי של פעמים ולאורך זמן רב מדי, בשנים האחרונות, בשל תקלות ושיפורים ויש טעם לפגם שחלק מהעבודות המשמעותיות שמתוכננות עכשיו לא נעשו באותם מועדים, מה שכנראה היה חוסך או לפחות מקצר מאוד את ההשבתה הפעם. במקביל לניסיון לבטל את רוע הגזירה, למדנו כי בינתיים הנהלת הרכבת עומדת על איגום העבודות במתכונת הנוכחית מתוך ציפייה, כי סיום עבודות אלו ישפרו מהותית את אמינות השירות ברכבת ולכן פעלנו להקמת צוות משותף לשיפור מצב הביניים".

כאמור, מתוך ניסיון עבר, וכדי שלא יתקבלו החלטות נוספות בלי שישמע קולן.ם של תושבות ותושבי הוד השרון ולאחר שיחות עם הנהלת הרכבת, הוסכם על הקמת צוות משותף לעירייה ולרכבת ישראל להצפת פערים ולקידום מענים זמניים לטובת תושבות ותושבי הוד השרון.

התוצר הסופי יפורסם בהמשך על ידי הרכבת ועיריית הוד השרון.
תושבות ותושבי הוד השרון, שרוצים לשקף עמדה בנוגע לצרכים הנדרשים לתפעול התקופה הזאת, יכולות.ים לשלוח הודעות בוואטסאפ למספר 0505290377. התלונות ירוכזו ויטופלו מול הרכבת ומשרד התחבורה.
לאותו מספר ניתן ורצוי לשלוח עדכונים על הפרות בשירות התחבורה הציבורית של חברת "מטרופולין", כחלק מניסיון מתמשך לעבוד מול החברה לשיפור השירות שלה וכהכנה למהלכים רחבים יותר נגד הפגיעה בשירות האוטובוסים.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן