הרובוטים באים

נבחרת הרובוטיקה של תיכון הדרים HA-DREAM TEAM 3075 שייצגה את הוד השרון וישראל באליפות העולם לרובוטיקה – זכתה בפרס הצטיינות

תיכון הדרים על המפה. נבחרת הרובוטיקה של התיכון זכתה בפרס הצטיינות על הישגיה בתחרות העולמית שהתקיימה ביוסטון. כמדי שנה נערכות ברחבי העולם תחרויות הרובוטיקה של עמותתFIRST" ״ – למען השראה והכרה של מדע וטכנולוגיה. השנה השתתפו 12 נבחרות מישראל שהצליחו להעפיל למקומות מכובדים ולזכות בתארים וכבוד.

העמותה שפועלת בישראל בשיתוף הטכניון-מכון טכנולוגי לישראל, חושפות לתלמידים את עולם הרובוטיקה. התחרות השנתית בה משתתפים התלמידים, מתקיימת תחת חוקים נוקשים, משאבים מוגבלים ולוחות זמנים מוגדרים. קבוצות של תלמידות ותלמידי תיכון מתכנים בונים ומתכנתים רובוטים בגודל תעשייתי כדי להתחרות אחד נגד השני.

תחרות האליפות העולמית של FIRST 2024 התקיימה השנה ביוסטון, ארה״ב ועודדה את התלמידים לחקור ולפתח חידושים טכנולוגיים בקשר שבין תחומי האומנות למדע וטכנולוגיה.

HADREAM TEAM 3075 מתיכון הדרים מהוד השרון, הייתה אחת מתוך הקבוצות הישראליות שהתמודדה בתחרות וזכתה בפרס הצטיינות.

 Ha-Dream Team 3075היא הנבחרת ראשונה בתחרות רובוטיקה מתיכון הדרים בהוד השרון, ישראל. הצוות שלה מורכב מ-6 צוותי משנה ומורכב מ-40 תלמידים, בגילאי 15-18, ומעל 15 מנטורים ובוגרים.

 

הקבוצה הוקמה בדצמבר 2008 ובמהלך השנים האחרונות הצליחה להפוך לאלופת הארץ ולהשתתף בתחרויות שמתקיימות ברחבי העולם.

"אנחנו משפחה של תלמידים, הורים, מנטורים ובוגרים הפועלים יחד כדי להשיג חדשנות, יצירתיות ומצוינות טכנולוגית, להפיץ ערכי STEM בעיר שלנו ומחוצה לה, לפתח את הדור הבא של מובילי מדע וטכנולוגיה ולהגשים חלומות", אמרו חברי הנבחרת".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן