"הקול של ישראל חייב להישמע בטון חד ברור ומדויק"

אלעד רובינשטיין, החל את דרכו במגמת התקשורת בתיכון מוסינזון. כיום כשהוא בן 43 ומנכ"ל חברת אינטרוויזיה – הוא מצליח לרומם את המורל של חיילי צה"ל וכוחות הביטחון באמצעות סרטוני הסברה. "זו זכות עבורי לקחת חלק בהרמת המורל הלאומי", הוא אומר

אינטרוויזיה – המתמחה בהפקות תוכן וידאו איכותיות לדיגיטל, בבעלותו של אלעד רובינשטיין מהוד השרון, הצטרפה למהלכי ההסברה לעידוד חיילי צה"ל כוחות הביטחון. "ערכנו קמפיין הסברתי עבור הוועד האולימפי בישראל שכלל עשרות ספורטאים שהביעו תמיכה בלוחמי ישראל. הקמפיין כלל סרטון שזכה לחשיפה בערוצי הטלוויזיה ואתרי החדשות בארץ ובעולם. במקביל הפקנו סרטונים שמעודדים תרומת דם, ביימנו שידורים חיים של הופעות עם אומנים בהשתתפות תושבי העוטף".

לדברי רובינשטיין, חברתו מנסה כמו רבים במדינה, למצוא את הדרך בה תוכל לתרום מהיכולות המקצועיות שלה לחוסן הלאומי. "פתחנו בשיתופי פעולה עם חברות וגופים במשק הישראלי שממש כמונו מחפשים כיצד ניתן להרים את המורל הלאומי, להפיק ולהפיץ תכנים שיסייעו בהסברה".

אלעד רובינשטיין, מרצה להתפתחות אישית ומאמן מנטלי, החל את דרכו בתעשיית הטלוויזיה במגמת התקשורת של תיכון מוסינזון בהוד השרון. כתלמיד הוביל הפקות מיוחדות ולימים הפך למי שמרכז את השידורים והתוכניות שהופקו בעיר עבור חברות הכבלים והלווין.

"ההפקות האלו הקנו לי את הידע הניסיון ואת היכולת ליזום וליצור שיתופי פעולה יוצאי דופן" אומר רובינשטיין, ששימש גם כבמאי בתוכניות מובילות בטלוויזיה בישראל – אח הגדול, ובצוות בימוי המצלמות באירוויזיון.

כיצד ניתן לדעתך להילחם בתעמולת השקרים של החמאס?

"אנחנו חייבים להפיץ המון תכנים וסרטונים בכל הנוגע להסברה בעולם. חשוב שכולם ידעו מה קרה כאן".

עד כמה סרטוני ההסברה מסייעים ומשפיעים על הציבור ועל דעת העולם על ישראל?

"חשוב להבין שכמו שאנחנו נלחמים בגזרה הביטחונית בשטח, עלינו להילחם עם כל היכולות שיש לנו לטובת ההסברה בגזרה העולמית. הקול של ישראל חייב להישמע בטון חד ברור, מדויק. רק כך נוכל לנצח את הדעות עלינו. חשוב שבימים אלו נעודד ונחזק גם את הלוחמים בחזית וגם את העורף. אנשים זקוקים לחיבוק, לחיזוק ולכלים מיידים להתמודד עם המציאות החדשה.

בכובע השני שלו כמרצה ומאמן מנטלי, אני משתדל לפזר כמה שיותר נקודות אור בכל הזדמנות. שאני לוקח חלק בכנסים ויוזמות שמטרתם לספק כלים להתמודדות עם המצב, לספק חוסן אישי ולקבל כלים ליום שאחרי".  

סרטון עידוד לצה"ל וכוחות הביטחון בהשתתפות ספורטאי ישראל:

https://www.dropbox.com/scl/fi/ucsp4wut7jjk4g1ul6rdn/.mp4?rlkey=xph3cpb9obocasziezmoqgyf1&dl=0

סרטון עידוד לתרומת דם:

https://www.dropbox.com/scl/fi/s3tsc06k59jdvorj6bffk/Tasters_Choice-final.mp4?rlkey=cpeto4mijw9z8bwkiqnuptyeo&dl=0

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן