המלאכים של הוד השרון

מאז ה-7.10, עשרות מתנדבים ומשפחות הצטרפו למעגלי ההתנדבות בעיר הוד השרון. הם מסייעים באיסוף מזון, בגדים ומגישים כל סיוע שנדרש לחיילי צה"ל ולתושבי עוטף עזה

דודי גדמי מעמותת "קראתי בכל לב" הוד השרון, שמסייע בחלוקת סלי מזון למשפחות נזקקות: "הצטרפנו למעגל הנתינה לפני מספר שנים. מאז אנחנו מחלקים למעל ל- 230 משפחות סלי מזון מדי שבוע. מאז שפרצה המלחמה – אנחנו נוסעים בכל סוף שבוע לדרום לפנק את החיילים".

מאות מתנדבים תושבי הוד השרון, הפכו את ביתם למעין חמ"ל כדי לתמוך בחיילי צה"ל ומשפחות העוטף שהגיעו לעיר. גבירה וולקוביץ, מעצבת אופנה, פתחה מתוך ביתה חמ"ל – מממנו היא מוציאה מאות חבילות ובגדים לחיילי צה"ל ומשפחות עוטף עזה.

"כששמעתי על הטבח בעוטף עזה, החלטתי להקים יחד עם שתי בנותיי מרכז לאיסוף ציוד ומזון לחיילי צה"ל ולמשפחות שעברו להתגורר בעיר. יצרנו קשר עם כל מי שאנחנו מכירים, כולל נשות מעגל נשים 16 הוד השרון. הצלחנו לגייס מזון, חטיפים ואפילו לסרוג צמידי הגנה לחיילים. אני תרמתי מהחנות שלי בגדים לטובת התושבים ומאז אותה השבת לא עצמתי עין".

לדבריה של וולקוביץ מאות מתנדבים ביניהם בני נוער שחלקם איבדו את חבריהם מגיעים מידי יום אל חצר ביתה ומסייעים בכל מה שצריך.

בעמותת "קראתי בכל לב", מספרים על מאות ארגזים שמועברים לחיילי צה"ל. "כל מה שאנחנו רוצים זה לשמח את החיילים ולראות אותם שמחים ובריאים", אומר דודו.

וולקוביץ ודודי גדמיש מבקשים את עזרת הציבור בתרומות ומתנדבים. גבירה וולקוביץ: 052-2572894, עמותת קראתי בכל לב: 052-8794661.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן