הילדה שתפסה את הגנבים על חם

רומי אסרף בת ה-10 מהוד השרון, הצליחה להביא לתפיסתם של גנבי ה'איזי ריידר' של משפחתה

רומי בת ה 10 הבריחה את הגנבים
"ראיתי את הגנבים מנסים להעביר את ה'איזי ריידר' מעל החומה והבנתי שמשהו לא בסדר. רצתי לחנייה וראיתי שהוא לא נמצא שם והבנתי שמדובר בגנבים. צילמתי אותם והזעקתי את ההורים והשכנים שלנו", אומרת רומי

ביום שני סמוך לשעה ארבע אחר הצהריים, הגיעו שני גברים לרחוב הסתיו 7 וגנבו את רכב ה-'איזי ריידר' של משפחת אסרף. רומי ששבה באותה העת מהגינה הסמוכה, הבחינה בהם והזעיקה את הוריה ואת כל השכנים שהתגייסו לעצור את הגנבים.

"חזרתי מהגינה וראיתי שני גברים שמנסים לדחוס את האיזי אל תוך הפתח שיש בחומה מול הבניין שלנו. הפתח היה קטן והם הרימו אותו מעל החומה. חשדתי שמשהו לא בסדר ורצתי לחנייה שלנו. כשראיתי שהוא לא נמצא שם הבנתי מיד שמדובר בגנבים". 

מה עשית?

"צילמתי אותם ורצתי לספר להורים שלי. הם הצליחו לברוח כשמנגד כולנו, כולל כל השכנים פתחנו בניסיון לאתר אותם. השכנים צלמו אותם, אני ואחותי ירדנו למקום והבחנו בשקיות שהם שכחו. פשפשנו בשקיות ומצאנו דברים וחפצים שעזרו לתפוס אותם". 

אוסנת אשרף אמה של רומי: "מדובר במקרה שהתרחש באור יום. זו לא הפעם הראשונה שזה קורה באזור. הגענו למצב שהגנבים לא חוששים מכלום ומגיעים לבתים שלנו. אני רוצה להזהיר את התושבים – תהיו ערניים זה יכול לקרות גם לכם. אני מקווה שיתחילו לעשות כאן יותר סיורים מטעם הפיקוח העירוני כי המצב נהפך לבלתי נסבל וחייבים להחזיר לתושבים את הביטחון". 

אנחנו במתח, איך הגנבים נתפסו?

"הכל קרה ממש מהר. השכנים שלנו סייעו לנו וגם חברת איתורן שאיתרה את מיקום הגנבים שבינתיים הספיקו להעמיס את האיזי על רכב גדול. הם כמובן נתפסו והרכב חזר אלינו והוא במוסך כרגע". 

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן