הושלמה חלוקת מזרקי אפיפן לגני הילדים בהוד השרון

עיריית הוד השרון השלימה את חלוקת מזרקי אפיפן לכל מוסדות החינוך בהוד השרון, פריסת השילוט בגינות המשחק נמשכת

עיריית הוד השרון מקיימת הדרכות מיוחדות להתמודדות עם אלרגיות לגננות ולצוותי המסעדות ועסקי המזון וקמפיין מודעות עירוני צפוי לעלות בקרוב.

בימים אלה הושלמה הכנסת מזרקי אפיפן לכל מוסדות החינוך בעיר. במקביל ממשיכה עיריית הוד השרון בהצבת שלטים בגני המשחקים, בדבר איסור הכנסת אוכל למתקנים, זאת על מנת להעלות מודעות הורים לאלרגיות וכך לצמצם את הסכנה לאירועים אלרגיים מסכני חיים של ילדים המשתמשים במתקנים.  

בנוסף, מבצעת עיריית הוד השרון, בשיתוף עם מגן דוד אדום, הדרכות לגננות להתמודדות נכונה עם אלרגיות של ילדים. 

בכוונת העירייה להעביר הדרכות לצוותי המסעדות ועסקי המזון השונים על דרכי ההתמודדות עם האלרגיות מסכנות החיים ועל החשיבות שבפירוט מדויק של מרכיבי המנות, על מנת לייצר ודאות מלאה בקרב לקוחות אלרגניים, שהמזון אותו הם צורכים, לא יסכן את חייהם.

פעילות ההסברה העירונית נמשכת והעירייה מקיימת שורה של פעילויות והרצאות בנושא לקהלים שונים. לאחרונה התקיימה הרצאתה של אורלי בז כץ, אמא לילדים עם אלרגיה מסכנת חיים, ופעילה בעמותת יה"ל לאלרגיות במזון,  על הסכנות שיש באלרגיות למזון ועל דרכי ההתמודדות עימן. בנוסף, בקרוב צפוי לעלות קמפיין העלאת מודעות עירוני למצבי סיכון ודרכי תגובה במקרים של אלרגיות מסכנות חיים. 

אמיר כוכבי, ראש עיריית הוד השרון: "אנו מייצרים סביבה בטוחה ובריאה יותר לכל תושבות ותושבי העיר בהסברה ובנגישות לאמצעים מצילי חיים דוגמת מזרקי האפיפן והדפיברילטורים שהוצבו לאחרונה ברחבי העיר. כדי לזהות מצבי סיכון וללמוד את דרכי ההתמודדות אנו מקדמים הדרכות וקמפיינים להעלאת המודעות לציבור הכללי כמו גם אוכלוסיות יעד ספציפיות.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן