הוד השרון מצדיעה לעובדות/ים הסוציאליות/ים

העובדות/ים הסוציאליות/ים בהוד השרון, פעלו בשנה האחרונה במציאות מורכבת על רקע התפרצות מגפת הקורונה, סייעו ותמכו במסירות בתושבות ובתושבים

יום העובד/ת הסוציאלי/ת הבינלאומי, שלישי 16.3, היווה הזדמנות לעצור לרגע ולומר תודה ענקית לאגף הרווחה והשירותים החברתיים ולעובדות/ים הסוציאליות/ים על מסירותן/ם ומקצועיותן/ם ועל האכפתיות ותחושת המחויבות והשליחות שהן/ם מעניקות/ים לאורך כל השנה. 

העובדות/ים הסוציאליות/ים נפגשו בפארק האקולוגי בהוד השרון לפעילות ספורטיבית משותפת עם כלל הצוותים של אגף הרווחה והשירותים החברתיים בעיר ובסיום האירוע הופרחו עפיפונים לאוויר סמל לתקווה לימים טובים יותר.

עדי שהם זילברברג, עובדת סוציאלית לחוק סדרי דין, השתתפה באירוע: "עבורי העיסוק בעבודה סוציאלית, הוא דרך חיים. זהו תפקיד שמצד אחד מרוקן אותך, ובמקביל ממלא אותך. להיות עובדת סוציאלית זה לדעת להיות לצד האדם במקום מאוד פגיע של משבר ושם לגייס את הידע המקצועי שלי, לראות נקודה באופק ולמצוא את הדרך להגיע אליה ביחד. אני גאה להיות עובדת סוציאלית וגאה בחברות שלי לאגף, זה מקצוע שאין לו תחליף".

ראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי: "זוהי הזדמנות לקחת פסק זמן ולהודות לעובדות/ים הסוציאליות/ים על עבודתן/ם המסורה והמקצועית. בשנה האחרונה הן/ם התמודדו עם סוגיות מורכבות ואתגרים לא פשוטים, והפגינו אחריות אישית רבה תחת שגרת עבודה עמוסה וקשה. אנו מודים להן/ם על תרומתן/ם לאורך כל השנה, ומחזקים אותן/ם על פועלן/ם".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן