הודעה בדבר דרכי הצבעה לאנשים המוגבלים בניידות בעיר הוד השרון

מועד הבחירות: יום שלישי, י"ח אדר התשפ"ד, 27.02.2024. שעות ההצבעה בקלפיות: משעה 07:00 בבוקר עד 22:00 בלילה. אדם המוגבל בניידות  ששמו כלול בפנקס הבוחרים של הרשות מקומית הוד השרון,  רשאי להצביע בקלפי שבה הוא רשום בפנקס הבוחרים, או לחילופין רשאי בקלפיות שנקבעו כמותאמות למוגבלי ניידות

אדם המוגבל בניידות  ששמו כלול בפנקס הבוחרים של הרשות מקומית הוד השרון,  רשאי להצביע בקלפי שבה הוא רשום בפנקס הבוחרים, או לחילופין רשאי בקלפיות שנקבעו כמותאמות למוגבלי ניידות כאמור בטבלה להלן:

מספר סמל קלפי מקום קלפי
12.0 בי"ס הירוק
19.0 בי"ס חט"ב ראשונים
42.0 בי"ס חט"צ המגן
44.0 בי"ס חטיבת עתידים
60.0 בי"ס ממלכתי א
7.0 בי"ס נוה נאמן
64.0 בי"ס ע"ש מנחם בגין
39.0 ביה"ס ממלכתי רבין קומה א'
30.0 ביס אלון
32.0 חט"ב השחר
26.0 מרכז תרבות ואומנויות
37.0 תיכון הדרים
  אדם המוגבל בניידות המצביע בקלפי לאנשים מוגבלים בניידות יזדהה בפני מזכיר ועדת הקלפי, ויקבל 2 מעטפות הצבעה:
  1. מעטפה צהובה להצבעה לראש רשות.
  2. מעטפה לבנה להצבעה לרשימה למועצת הרשות.
  1. הבוחר יכניס מאחורי הפרגוד פתק הצבעה צהוב אחד לראש הרשות למעטפה הצהובה ופתק הצבעה לבן אחד למועצה למעטפה הלבנה, באופן שהפתקים לא ייראו מחוץ למעטפות.
  2. הבוחר יחזור למזכיר ועדת הקלפי ויקבל ממנו מעטפת הצבעה חיצונית. הבוחר יכניס את שתי מעטפות ההצבעה למעטפה החיצונית ומזכיר ועדת הקלפי יציין על גבי המעטפה החיצונית את פרטי הבוחר. 
הבוחר יטיל את המעטפה החיצונית, לעיני ועדת הקלפי, לתוך הקלפי.                                                                                                                       גילאת בניאד                                                              מנהלת הבחירות לעיריית הוד השרון 2023  

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן