הגנבים לא סופרים את המשטרה

"חשבתם להחנות את רכבכם ליד הספריה? תחשבו פעמיים", כך מתריע קיריל קשטנוב, שהמזדה שלו נגנבה בשישי האחרון מהחניה הציבורית ברחוב השחר בהוד השרון

גנבי הרכב, שפעם היו מחכים לשעות הלילה המאוחרות כדי להכות, איבדו את הפחד מהמשטרה והם פועלים כיום מסביב לשעון. "אי אפשר להיות רגוע עם הגנבים ואי אפשר לסמוך על המשטרה שתרתיע אותם", אומרים תושבים ברחוב השחר שחוששים לרכביהם לאחר שביום שישי האחרון נגנבה מאזדה 3 (מודל 2013) מהחניון הציבורי ברחוב השחר.

תושבים רבים מתלוננים על מכת גניבות של רכבים בעיר הוד השרון. רק לאחרונה דווח על גניבות ופריצות לרכבים בשכונת מגדיאל שהפכה ליעד מבוקש עבור הגנבים. התושבים שחשופים לגניבות מבקשים מהעירייה שתרשת את הרחובות במצלמות ושתשלח פקחים שיסיירו ברחובות בעיקר בלילות.

בעל הרכב, קיריל קשטנוב, סיפר ל"הוד השרון ניוז" כי החנה את הרכב בשעה שמונה בערב בסמוך לשני עמודי תאורה. "כשהגעתי בשבת בבוקר לרכב ראיתי שהוא לא שם", מספר קשטנוב. "הדבר האחרון שחשבתי עליו זה ששמתי את הרכב במקום אחר. בכל זאת סרקתי את כל השטח פעמיים כדי להיות בטוח. אחרי רבע שעה הגעתי למסקנה שהרכב נגנב".

מה עשית?

"הדבר הראשון שעשיתי היה לדווח לחברה שלי ולאמא שלי ואז פניתי למשטרה. אמרו לי שאני צריך להגיע לתחנה ולהגיש תלונה. כשהגעתי לתחנה החוקרת שאלה אותי כמה שאלות, כמו האם יש לי חשד שמאחורי הגניבה עומד אדם מסוים שרוצה לפגוע בי. לאחר מכן קיבלתי אישור על הגשת תלונה ושלחו אותי הביתה".

המכוניות שנגנבות עוברות לרוב למשחטות רכב בשטחים. אתה חושב שתזכה לראות את הרכב שלך?

"לא חשבתי על זה, אבל אם אני צריך להיות ריאלי אני כנראה לא אראה את הרכב. אולי איזו שלדה שזרוקה באיזה מקום. כולם המליצו לי לחפש רכב חדש. למזלי יש לי גם אופנוע, כך שאני עדיין יכול להתנייד ממקום למקום".

קשטנוב מסיים את הריאיון במסר לעירייה: "אני מצפה שיעשו פה סיורים ויציבו מצלמות כדי שנוכל לאתר מי שגונב רכבים, או סתם פוגע בהם מתוך ונדליזם ושעמום. זה מה שנהוג בכל עיר מתוקנת ואני אשמח שזה מה שיקרה גם בהוד השרון, שנוכל לחנות את הרכב ולישון בשקט בלילה".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן