הבולען של הוד השרון

בולען של 18 מטר  נפער בחניון  בסמטת הדרור  בהוד השרון, הדיירים המבוהלים פונו  והאזור נסגר לתנועה

בולען בחניון הבניין
בולען של 18 מטר נפער בחניון בסמטת הדרור  בהוד השרון מה שהוביל לפינוי הדיירים המבוהלים וסגירת האזור לתנועה
"התרענו על המקרה אבל אף אחד לא הקשיב לנו. עכשיו אני נאלץ לשבת ברכב ומחכה לעזרה של העירייה", כך אומר יעקוב בראון שמתגורר ברחוב הדרור 5 – הבניין שבו נפער הבולען.
עשרות תושבים מבוהלים שמתגוררים ברחוב הדרור 5, פונו מדירותיהם על ידי כוחות ההצלה. מדוברות כבאות והצלה לישראל מחוז מרכז, תחנה אזורית השרון נמסר כי בולען נפער בחנייה של בניין מגורים בהוד השרון – אין נפגעים. מדובר בבולען בחניון מינוס 1 ככל הנראה כתוצאה מעבודות סמוך לבניין. צוות של יחידה לחילוצים מיוחדים נמצא במקום. החל פינוי של שני בניינים סמוכים. לאחר בדיקה של הקונסטרוקטור של המבנה התגלה שהוסרו מספר קורות שמחזיקות את המבנה, יש סכנה לקריסת המבנה ודיירי הבניין מפונים. סגן מפקד תחנת השרון סגן טפסר אלי פילו נוכח במקום.

נכון לעכשיו מתבצע פינוי של הבניין, כאשר העירייה פועלת כדי למצוא פתרונות דיור זמניים לדיירים, עד לבדיקה הנדסית של השטח.

אמיר כוכבי ראש עיריית הוד השרון: "על פניו מדובר באירוע חמור שכרגע לשמחתנו לא גרם לנזקים בנפש, צוותי העירייה מגויסים כדי לתת את המענה הטוב ביותר לתושבות ולתושבים המפונים ובכדי להבטיח בדיקה הנדסית מקיפה בבניין ובסביבתו. טוב שהאירוע הסתיים ללא כל פגיעה, אנו עובדים ונעבוד בשיתוף פעולה עם גורמי החירום והפיקוח של המדינה לפעול על מנת לשמור על בטיחות התושבות והתושבים".

כוחות ההצלה, מחלקת הביטחון ומחלקת הרווחה של עיריית הוד השרון נמצאים במקום מסייעים במציאת פתרון לתושבים שכרגע נותרו ללא קורת גג. לדברי התושבים רק לפני כחודשיים נפער בולען ברחוב המשאבים בעיר.
 
 

הודעת עיריית הוד השרון:

בעקבות אירוע הבולען שנפער בחניון תת קרקעי בבניין ברחוב הדרור 5 בהוד השרון, מתבצעות כעת בדיקות הנדסיות מקיפות על מנת להבטיח את בטיחות המבנה.

עיריית הוד השרון פועלת על מנת לתת את מלוא המענה לדיירות ודיירי הבניין אשר פונו ממנו עד לסיום הבדיקות והעבודות.

בהנחיית קונסטרוקטורים המלווים את האירוע הטיפול המיידי שכבר החל, כולל מילוי בטון משני צדי קיר התמך המפריד בין הבניינים.

כל הדיירים שזקוקים לכך יקבלו דיור חלופי ומענה לכל צורך נוסף שיתעורר.

גורמי ההנדסה פועלים כעת בהובלת מהנדס העיר, על מנת לבצע את הפעולות ההנדסיות לאיטום הבולען. במקביל קונסטרוקטור של פיקוד העורף נמצא במקום כדי לבצע חוות דעת בלתי תלויה בנושא.

ראש העירייה אמיר כוכבי: "מרגע הדיווח על הבולען צוותי העירייה פועלים כדי לתת את המענה הבטיחותי לצד המענה האנושי לצרכי התושבות והתושבים שפונו. למרבה המזל לא היתה כל פגיעה בנפש ואנו ממשיכים לעשות הכל כדי שהאירוע יסתיים מהר ככל הניתן בביטחון מלא. במקביל החלה בדיקת עומק לגבי הגורמים שקדמו להתרחשות המסוכנת".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן