ברית מרגשת נערכה במרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין

אירוע מרגש ויוצא דופן התקיים אתמול בצהריים במרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין מקבוצת כללית. בהתאם למגבלות הקורונה ובנוכחות מצומצמת של בני משפחה התקיים טקס ברית מילה בבית הכנסת של המרכז הרפואי לבנה של מטופלת שעוברת תהליך שיקום בעקבות אירוע מוחי שעברה.

הדר מאירסון (44) ילדה לפני כשלושה שבועות את ילדה הרביעי ומספר ימים לאחר הלידה עברה אירוע מוחי קשה במהלך שהותה בתינוקייה של המרכז הרפואי מאיר בכפר סבא. 

אמיר מאירסון, בעלה של הדר מספר: "הגענו לתינוקייה במאיר, שם היה בננו מאושפז בעקבות התפתחות צהבת, והדר התלוננה שהיא לא חשה בטוב. הגניקולוגית שלה עובדת במאיר וביקשתי ממנה לבדוק את הדר והיא הופנתה למיון לצורך ביצוע בדיקות. זמן קצר לאחר מכן, בעודנו בתינוקייה מטפלים בבננו, הדר עברה את האירוע. מיד זיהיתי שמדובר באירוע מוחי והוזעק צוות רפואי לטפל בה. העובדה שהיינו במרכז רפואי מאיר באותם רגעים הייתה קריטית, מהירות התגובה והטיפול שקיבלה באופן מיידי ייתכן והצילו את חייה".

הדר הועברה להמשך טיפול במחלקה לטיפול בשבץ מוחי וצנתורי מוח במרכז הרפואי שיבא וכעת נמצאת בתחילתו של תהליך שיקום במחלקה לשיקום חבלות מוח במרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין.

ד"ר חגי אמיר, מנהל המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין, מציין: "התרגשנו יחד עם משפחת מאירסון מהעובדה שבחרו לקיים את אירוע ברית המילה של בנם במרכז הרפואי שלנו ובסיוע של רב המרכז, הרב שמואל חרמ"ץ, נערכנו באופן מיטבי ובהתאם למגבלות הקורונה לקיום האירוע. בשמי ובשם כל עובדי המרכז אני רוצה לברך את המשפחה שיזכו לגדל את בנם בבריאות ובנחת  לתורה, למצוות, לחופה ולמעשים טובים וכמובן לאחל להדר שיקום מוצלח אצלנו וחזרה מהירה לשגרה שלה בביתה עם ילדיה ובעלה".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן