בית המשפט אישר את צו הפסקת העבודות במתחם חב"ד

השופט אלי ברנד פרסם את החלטתו בה הוא מאשר את תוקפו של צו הפסקת העבודה במתחם חב"ד החדש ראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי: " אנחנו עיר לכלל תושביה, בהתאם לחוק ובכפוף לצרכים ולאפשרויות"

קמפוס חב"ד הוד השרון


שופט בית המשפט השלום בפתח תקווה השופט אלי ברנד קיבל את טענות עיריית הוד השרון בערעור שהגישה העמותה ששכרה את המבנה ברחוב באריוקבע כי אין בצו אכיפה בררנית.

המתחם על שטח של 4 דונם ברחוב בארי  שימש בעבר כבית תרבות וגם את השרות הפסיכולוגי של עיריית הוד השרון. חב"ד שכרו את המקום במטרה להקים בו קמפוס חינוכי והחלה בעבודות להכשרת המקום, מה שגרר מחלוקת ציבורית. לאחר תחילת העבודות הוציאה עיריית הוד השרון צו להפסקת עבודות בטענה כי השימושים המתוכננים במבנה חורגים מהיעוד המותר בו. עמותת חב"ד הגישה ערעור ובית המשפט הודיע על החלטתו בו כתב "בית המשפט נעתר לבקשה ואוסר על המשיבים או מי מטעמם לבצע פעולות במקרקעין שנועדו להכשירם לשימוש של הפעלת ישיבה במקום"

ראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי: " החלטת כבוד השופט אלי ברנד בעניין סוגיית בית חב״ד בנכס הפרטי בעל הייעוד הציבורי: קבלת טענות העירייה במלואן. דחיית טענות המשיבים במלואן (כולל אלו על אכיפה בררנית, אפליה ונקמנות) והארכת הצו האוסר את הפעולות במקום. אנחנו עיר לכלל תושביה, בהתאם לחוק ובכפוף לצרכים ולאפשרויות ושוב – החוק"

הרב שמשון טל בתגובה להחלטת בית המשפט: ״לצערנו לא נוכל כרגע לפתוח את הקמפוס. מעון הילדים ישאר במבנה ברחוב הבנים. אנחנו מתכוונים להמשיך בעשייה למען תושבי העיר ולתת לעורכי הדין שלנו לפעול בנושא. אנחנו רוצים לאחל לכל תושבי העיר חג שנה ומתכוונים לעסוק בנתינה: חלוקת מזון לנזקקים וסעודת חג לראש השנה״.

אתם מתכוונים לערער?

"כפי שאמרתי, כרגע אנחנו בעשייה לקראת החגים ומתכוונים לתת לעורכי הדין לפעול ולהחליט בנושא״.


כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן