בור נפער בגיל עמל עקב עבודות תשתית

"מיה" פעלה במהירות לסגירת בור שנוצר בכביש עקב עבודות תשתית

הבור בעומק 40 ס"מ, באורך מטר וברוחב 30 ס"מ, נפער על הכביש ברחוב ששת הימים בהוד השרון עקב העבודות המבוצעות באזור לשדרוג תשתית הביוב המרכזית במזרח העיר

עם קבלת הדיווח על הבור, יצא צוות בהובלת סמנכ"ל ההנדסה של "מיה" לבצע תיקון יסודי ומידי של המפגע. סיום הטיפול מתוכנן מחר (ב׳, 28.11)

יו"ר "מיה", נדב דואני, שהגיע לשטח לבחון מקרוב את הטיפול במפגע: "בטיחות תושבות ותושבי הוד השרון נמצאים בעדיפות הגבוהה ביותר"

"מיה", חברת תשתיות המים של הוד השרון, פועלת לסגירת בור שנוצר בכביש ברחוב ששת הימים בעיר. הבור, בעומק של כ-40 ס"מ, באורך של כמטר וברוחב של 30 ס"מ, נוצר עקב פעולות שנעשו במקום כחלק מהעבודות לשדרוג תשתית מערכת הביוב במזרח העיר שצפויות להגיע לסיומן בתקופה הקרובה.

התקלה מטופלת כעת לאחר שתושבים ערניים יצרו קשר עם המוקד העירוני ועם מערך קשרי הקהילה בפרויקט, ולאחר שתוך זמן קצר הגיע צוות בפיקוח סמנכ"ל ההנדסה של "מיה" שירן שהם, לבצע תיקון יסודי של המפגע. מילוי הבור וסיום ציפוי האספלט צפויים עד מחר (ב׳, 28.11).

יו"ר "מיה", חברת המים של הוד השרון, חבר מועצת העיר נדב דואני, שהגיע לשטח על מנת לבחון מקרוב את המפגע ואת הטיפול בו: "בטיחות תושבות ותושבי הוד השרון נמצאים בעדיפות הגבוהה ביותר. לצד שדרוג מתמיד של תשתיות המים והביוב בהוד השרון, 'מיה' לא תתפשר על ביצוע איכותי ובטוח של העבודות. מעת לעת, ייתכן מצב שבו עבודות שדרוג מייצרות מפגעים. אנשי החברה נמצאים במעקב צמוד ויעמידו את כל הפתרונות הנחוצים כדי לפתור מצבים מסוג זה, על מנת לאפשר אורח חיים תקין בתקופת העבודות".

בחודש מרץ יצאה חברת "מיה" למהלך נרחב לשדרוג תשתית מערכת הביוב באזור מזרח העיר בתקציב של כ-8.2 מיליון שקלים. במסגרת העבודות המהוות חלק מרכזי בפעילות "מיה" לשדרוג תשתיות המים והביוב בעיר, מוחלף קו ביוב ראשי ברחובות ששת הימים, מבוא קדם והנחל ובגן הפקאן. מטרת העבודות, שנמצאות בימים אלה בסיומן, הן הנחת תשתית חדשה שתבטיח הולכת שפכים תקינה ומניעת סתימות וקריסות שאפיינו את הקו המוחלף לטובת רווחתם ובטיחותם של התושבים בשכונה ובאזור כולו.

ברוב אזור העבודה נעשה שימוש בטכנולוגיית מיקרו-טאנלינג (מנהור זעיר) מתקדמת וידידותית לסביבה. המערכת נשלטת בטכנולוגיה ממוחשבת המאפשרת שליטה מרחוק עם קדיחה בדיוק מקסימלי ובמרחק רב. בכך נמנעו הפרעה נרחבת לתנועה וחסימת כבישים, העבודה שנעשתה צמצמה את הנזק הסביבתי והזיהום למינימום וגם הוקטנה הפגיעה בתשתיות קיימות אחרות.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן