כואבים את מותו של אריאל דודזון מרמות השבים

אבל כבד ירד על רמות השבים, אריאל דוידזון בן 15 נהרג בתאונת טרקטורון סמוך לרעננה, אריאל הובא למנוחות בבית העלמין ברמות השבים, עינת לנדיס מנהלת בית הספר: "אריאל ז"ל היה נער חייכן, אהוב וחברותי"


בתאונת התהפכות טרקטורון שהתרחשה בלילה בין שישי לשבת סמוך לרעננה, נהרג אריאל דוידזון בן 15 מרמות השבים.

יו"ר המועצה האזורית אושרת גני גונן כתבה: " אסון כבד נפל עלינו הלילה, אריאל דוידזון, מרמות השבים, תלמיד כיתה י׳ בבית הספר עמי אסף נהרג בתאונת דרכים קשה וקטלנית. כל קהילות המועצה האזורית דרום השרון משתתפות בצערה העמוק של משפחת דוידזון ומחבקות אותה. צוות בית הספר, ונציגי השירות הפסיכולוגי והרווחה במועצה נמצאים ב״עמי אסף״ ובבית העם ברמות השבים, עבור המשפחה, התלמידות והתלמידים לתת תמיכה ומענה ריגשי."

עינת לנדיס מנהלת בית הספר: "אריאל ז"ל היה נער חייכן, אהוב וחברותי. פעיל בתנועת הנוער ותמיד היה מוקף בחברות וחברים. אנו מביעים צער גדול על אובדן קשה כל כך, משתתפים בכאבה העמוק של משפחת דודזון ומחבקים אותה בשעתה הקשה. זהו אסון כבד, הגורם שבר וזעזוע, למשפחה, לקהילת רמות השבים ולכל קהילת בית החינוך 'עמי אסף".

לדברי לנדיס, צוות בית הספר, המועצה האזורית ונציגי השירות הפסיכולוגי, תומכים בתלמידות ובתלמידים ונותנים מענה רגשי על ידי מחנכות, יועצות ופסיכולוגיות.

דובר מד"א, זכי הלר: "בשעה 01:57 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על טרקטורון שהתהפך בשטח פתוח סמוך לרעננה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח מאיר, נער כבן 16 במצב אנוש תוך פעולות החייאה."

פאראמדיק מד"א אוהד ביין וחובש בכיר במד"א יששכר ויס סיפר "הגענו לשטח וראינו טרקטורון, בסמוך שכב נער כבן 16 מחוסר הכרה, עם חבלת ראש, הוא היה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים תוך פעולות החייאה כשמצבו אנוש. חברים של הנער סיפרו לנו שהוא התהפך עם הטרקטורון."

בוחני התנועה של מרחב שרון פתחו הלילה בחקירת נסיבות תאונת דרכים עצמית קשה בשטח פתוח סמוך לכפר סבא, במהלכה על פי החשד התהפך טרקטורון כשעליו 4 נערים.


כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. יגאל הגב

    לעמיתים כך כך קרובות, נתקלים בחבורות הנוהגות בטרקטורונים, באופן לא זהיר.
    האשמה היא בהורים, כלי מיותר מסוכן, מרעיש ומזהם..
    תפעל המועצה לצמצום התופעה , כדי להציל חיים.

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן