זאב רז טייס קרב במיל מהוד השרון – אם ראש הממשלה יטול סמכויות דיקטטוריות הוא בן מוות

זאב רז תושב הוד השרון, טייס קרב במיל' שהשתתף בהפגזת הכור האטומי בעיראק, קבע כי נתניהו הוא בן מוות וקרא להטיל עליו דין רודף. למרות שהסיר את הפוסט הליכוד קרא לפתוח בחקירה. בשיחה עם "הוד השרון ניוז" הודה רז: "יכולתי להתנסח אחרת"

זאב רז "אם על ארצי השתלט אדם ומנהיג אותה באופן לא דמוקרטי חובה להרוג אותו"

חקירה פלילית נגד טייס הקרב שהשתתף בהפגזת הכור בעיראק – כך דורשים בליכוד לאחר שהטייס, זאב רז מהוד השרון, כתב אתמול בפייסבוק כי נתניהו הוא בן מוות ויש להטיל עליו דין רודף.


"מפליאה אותי מתינות הניסוח של חודק (עורך הדין שאמר שישתמש באש חיה)", כתב רז בפייסבוק. "רק התגוננות בנשק? פאסיביות? כוסות רוח למת. אם יקום ראש ממשלה ויטול לעצמו סמכויות דיקטטוריות, ראש הממשלה הזה הוא בן מוות, פשוט כך, יחד עם שריו ועושי דברו. גם לנו צריך להיות דין רודף. דין הרודף שלי אומר: אם על ארצי השתלט אדם, זר או ישראלי, ומנהיג אותה באופן לא דמוקרטי חובה להרוג אותו".
מאוחר יותר נבהל רז מהתגובות החריפות והסיר את הפוסט. זה לא הפריע לליכוד לקרוא למשטרה לפתוח בחקירה. "ההסתה נגד ראש הממשלה נתניהו שוברת שיאים של טירוף", נכתב בהודעת הליכוד. "אנחנו מזועזעים מקריאתו של זאב רז לרצוח את ראש הממשלה נתניהו ואת שרי הממשלה. שב״כ והמשטרה חייבים לפעול מיד כדי לעצור אותו ואת יתר המסיתים נגד ראש הממשלה נתניהו".
בשיחה עם "הוד השרון ניוז" אמר רז כי הוא הוריד את הפוסט מכיוון ש"הניסוח לא היה טוב. יכולתי לכתוב אחרת".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן