אלפי תושבות ותושבים הגיעו אתמול, שלישי 07.3.23, לצפות בעדלאידע – נשף מהאגדות

אלפי תושבות ותושבים הגיעו אתמול, שלישי 07.3.23, לצפות בעדלאידע – נשף מהאגדות, המרהיבה והססגונית, שצעדה בדרך רמתיים בהוד השרון, כגולת הכותרת של סדרת אירועי פורים בעיר לכל הגילאים.

הקהל נהנה מצעדת העדלאידע על שלל משתתפיה ומיצגיה, ממופעי רחוב, לוליינים, הפעלות לילדות וילדים ולהקת אמנים צעירים.
על במת הילדים הקפיץ את הקהל יניב המגניב ובבמה המרכזית כיכבה סנסציית הפופ הישראלית הזמרת נונו NUNU.
אלפי התושבות והתושבים השתתפו בחגיגה והרחוב הראשי של הוד השרון לבש שמחה וששון והזכיר לכולנו כמה כיף לחגוג ביחד.

במהלך חג הפורים השתתפו מאות בני נוער במסיבת פורים לחטיבות הביניים עם הזמר שחר טבוך, ביוזמת מחלקת נוער צעירים וקהילה, שהיו אחראים בהובלתה של סגנית ראש העירייה כנרת אלישע כהן, גם על פורימון קהילתי בשיתוף פעולה עם מרכז דוד בפארק עתידים.

הנוער חגג את פורים גם בפורימונים קהילתיים של תנועות הנוער העובד והלומד והצופים, שבט איתן במזרח העיר ושבט געש במערב העיר.

מאות תושבות ותושבים חגגו עד השעות הקטנות במסיבת פורים בפארק האקולוגי לגילאי 30+. המסיבה נערכה ביוזמת תושבות ותושבי העיר, בוגרי תוכנית גוונים לפיתוח מנהיגות בקהילה, תוכנית שנבנתה על ידי חברת ״אלומה״.

העדלאידע, כמו שלל האירועים – היוו נגזרת של תכנון וחשיבה על מתן מענה הוליסטי והיו שותפים ושותפות לה כלל אגפי העירייה ובראשם התרבות בהובלת חברת המועצה ומחזיקת תיק התרבות עדי ברמוחה יחד עם רון שבת סגן מנהל האגף עם מחלקת צעירים ונוער וסגנית ראש העירייה עו״ד כנרת אלישע כהן וחברת ״אלומה״ בהובלת אורלי דבוש ניצן.

ראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי: "אלו ימים בהם המרקם החברתי שלנו עומד לאתגר ויותר מתמיד, הביחד שלנו כקהילות בעיר – חשוב.
תודה לכל עובדות ועובדי העירייה וחברת אלומה על התכנון ההפקה והביצוע.
ותודה מיוחדת לכל מי שצעדו איתנו בתהלוכה וצבעו את רמתיים, אנחנו נמשיך לשמח ולחזק את הביחד העירוני. פורים שמח!".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן