אלפים השתתפו במרוץ הוד השרון ה-12

9000 רצות ורצים מהוד השרון ומכל רחבי הארץ השתתפו במרוץ הוד השרון ה 12

9000 משתתפים במרוץ הוד השרון ה 12

במזג אוויר מצויין ובאווירה חגיגית, התקיים ביום שישי 1.4.22 מרוץ הוד השרון ה- 12.

המרוץ כלל מקצים תחרותיים של 5 ו-10 ק"מ ומקצה עממי של 2 ק"מ, בהם השתתפו כ-9000 רצות ורצים מהוד השרון ומכל רחבי הארץ – ילדות וילדים, בני נוער ובוגרים, משפחות וקבוצות.

בין היתר השתתפה קבוצה של עשרות מ״פים ומג״דים במילואים כחלק מהקמת פורום ארצי לקידום מעמד המילואימניקים/יות ובשת״פ עם עיריית הוד השרון. בין הרצים היה קצין מילואים ראשי תא״ל בני בן ארי.  " ההשתתפות של אנשי המילואים במרוץ הייתה ללא עלות כספית ובעיקר באהבה גדולה ועל כך אנו מודים מקרב לב לעירית הוד השרון ולעומד בראשותה מר אמיר כוכבי. כולי תקוה שזוהי סנונית ראשונה ורשויות נוספות ייקחו דוגמא מעירית הוד השרון ויבחרו להצדיע למערך המילואים ולהוקיר את משרתות ומשרתי מילואים בשירות פעיל."

המירוצים השונים משכו אליהם תושבות ותושבים שחזרו לעיר, מהמכינות, הצבא והאוניברסיטאות כמו גם חניכות וחניכי תנועות הנוער הרבות בעיר ואין ספק שכיתות שלמות של בתי הספר היסודיים שהשתתפו הוסיפו צבע רב לאירוע.

הזוכים במקצים השונים הם:
10 ק"מ
גברים – עמית כהן בזמן של 34.02 דקות.
נשים – אירנה אור קונובלוב בזמן של 36.28 דקות

5 ק"מ
גברים – אור שקד בזמן של 16.31 דקות.
נשים – אלישבע רוט בזמן של 20.48 דקות.

אמיר כוכבי, ראש עיריית הוד השרון:
"הוכחנו היום שוב שהחיים חזקים מהכל ושהוד השרון יודעת להרים ראש ולהמשיך בכל מצב. תודה רבה לאלפי המשתתפות והמשתתפים, שהגיעו לרוץ איתנו במרוץ הוד השרון וצבעו את העיר בצבעים של שמחה. הספורט, העממי והתחרותי, הוא חלק בלתי נפרד מהוד השרון, ולמרות ואולי אף בשל האירועים הבטחוניים הקשים היה לנו חשוב לא לתת פרס לטרור ולא לעצור את הפעילות המוטמעת ומזוהה כל כך עם המרקם העירוני".

אנשי מילואים מוערכים הבוד השרון
ראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי מזניק את המרוץ

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן