אחרי עזיבתה של מנהלת אגף רישוי ופיקוח על הבנייה, מהנדס העירייה עוזב גם הוא את תפקידו

"בסיום תפקידי אני מרגיש חובה וזכות להודות ולהוקיר כל אחד ואחת משותפי לדרך ולהצלחה," אמר מהנדס העירייה הפורש, סרג'יו וולינסקי

מהנדס העיר הקודם סרג'יו וולנסקי וראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי

לפני כשבועיים סיימה את תפקידה בעירייה מנהלת אגף רישוי ופיקוח על הבניה והיום הודיע מהנדס העירייה, סרג'יו ווילנסקי, כי גם הוא מסיים את תפקידו לאחר שבע שנים.

"לאחר 7 שנים וחצי כמהנדס העיר הוד השרון, אני מסיים תפקיד בתחושת סיפוק עצומה והודיה על הזכות להיות שותף לעיצוב ופיתוח העיר הוד השרון," אמר וולינסקי, "הייתה לי הזכות לעבוד עם 2 ראשי עיר ו-2 מנכ"לים, ומכולם זכיתי לשיתוף פעולה וגיבוי מלאים. בתקופת כהונתי פעלנו לאישור תכנית המתאר הכוללנית, ולקבלת הסמכתה של הועדה המקומית כוועדה עצמאית מוסמכת. קידמנו פיתוח של שכונות חדשות, אזורי תעסוקה חדשים, התחדשות עירונית והקמה של מוסדות חינוך חדשניים."

"פעלתי בשיתוף, בעידוד ובתמיכה של ראש העיר אמיר כוכבי ומנכ"ל העירייה רן היילפרן להרחבת המבנה הארגוני של מינהל ההנדסה בהתאם למשימות והיעדים של עיר בתנופת פיתוח, ולגיוס עובדים ומנהלים  מקצועיים ואיכותיים תוך עיצוב מחדש של התכנון העירוני," אמר וולינסקי, "בסיום תפקידי אני מרגיש חובה וזכות להודות ולהוקיר כל אחד ואחת משותפי לדרך ולהצלחה, עובדות ועובדי מינהל ההנדסה, בזכותם עמדנו והצלחנו במשימות הרבות, והפכו את תפקידי ועבודתי כמהנדס עיר לבית ולמשפחה". 

ראש העירייה אמיר כוכבי אמר: "אין לי ספק שנסיונו של סרג'יו ואופיו יביאו לו הצלחה גדולה במגזר הפרטי, ואין לי ספק שמנהל הנדסה של הוד השרון ואיתו העירייה והעיר כולה, ימשיכו לצמוח ולשגשג תוך דאגה ותכנון העתיד."   

חבר המועצה ויו"ר וועדת הביקורת העירונית, עו"ד משה חנוכה, התייחס לעזיבתו של מהנדס העירייה ואמר: "עולמות התכנון והבניה בשלטון המקומי הם לא צחוק. העזיבה של מהנדס העיר פחות מחודש אחרי שמנהלת אגף הרישוי והפיקוח הודיעה על עזיבת העירייה מעוררת שאלות ומחייבת בדק בית רציני. אין סיבה שבכירים ינטשו בזה אחר זו את העירייה. אני קורא לכוכבי לעצור את נטישת הבכירים ולכנס את המועצה לדיון דחוף בעניין."

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. רמי הגב

    אבל נכשלת באכיפת עבירות בנייה, אכיפת פיצולי דירות, ועוד… האדם היחידי שצריך לפטר את זה שיושב היום כממלא מקום מחלקת הפיקוח על הבנייה וידוע כמי שמשתף פעולה עם עברייני בנייה.

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן