שב"חים ברחובות הוד השרון

שוטרים עצרו  2 עובדי גינון ללא אישורי שהיה שעבדו ליד גן ילדים בהוד השרון בהמשך איתרו השוטרים שני שב"חים נוספים שעבדו בגינון בעיר

פעילות לאיתור שב"חים צילום: דוברות המשטרה

שוטרי תחנת כפר סבא חשפו במהלך פעילות אכיפה יזומה בהוד השרון לאיתור שוהים בלתי חוקיים, ארבעה עובדי גינון שעבדו בעיר ללא אישורים. במהלך הפעילות הבחינו השוטרים סמוך לגן ילדים ב- 2 עובדי גינון שעוררו את חשדם ובבדיקה נמצא כי הם נמצאים בעיר ללא אישורי שהיה כנדרש . בנוסף, איתרו השוטרים במקומות נוספים בעיר עוד שני עובדים ללא אישורים משתייכים לאותה חברת גננות הפועלת בעיר.

4 העובדים, תושבי קלקיליה בגילאי 20-40 ומנהל העבודה שלהם – תושב ערערה בן 43 עוכבו לחקירה בתחנת המשטרה בכפר סבא. עם סיום חקירתם ובהתאם לממצאים יוחלט האם לבקש מחר את הארכת מעצרם בבית המשפט.

תוך העסקת תושבי הרשות הפלסטינאית ללא אישורי שהיה (שב"ח) ועכבה לחקירה 4 שב"חים ותושב ערערה החשוד בהעסקתם.

מעיריית הוד השרון נמסר בתגובה "אתמול פורסם כי במסגרת פעילות המשטרה הנעשית בשבועות האחרונים בתיאום עם אגף הביטחון העירוני, אותרו בעיר ארבעה שוהים בלתי חוקיים אשר הועסקו על ידי קבלן גינון חיצוני בהפרה חמורה של הנהלים ולמרות הבדיקות השוטפות. הארבעה נעצרו על ידי המשטרה ושוחררו לאחר חקירה מעבר לקו הירוק ומתנהלת חקירה נגד הקבלן.

מדובר בהפרה חמורה של נהלי העבודה עם העירייה, על כן האירוע מתוחקר ויטופל במלוא החומרה גם על ידי העירייה שכבר נמצאת בהליך של שימוע לפני הפסקת עבודה מסיבות אחרות. העירייה תגביר את הפיקוח על הקבלנים השונים ותמשיך לפעול יחד עם משטרת ישראל וגורמי הביטחון במבצעי חשיפת שוהים בלתי חוקיים ובתגבור המרחב הציבורי בכוחות ביטחון כדי להבטיח את ביטחון תושבות ותושבי הוד השרון."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן