פוענחה ההצתה במגרש המכוניות בהוד השרון

כתב אישום הוגש נגד שישה בחשד למעורבות בהצתת מגרש מכוניות בהוד השרון בחודש אוגוסט

שריפת רכבי יוקרה בהוד השרון צילום די מדיה

כתב אישום הוגש נגד שישה חמישה מהוד השרון ומאחד כפר סבא בעקבות הצתת ארבעה רכבי יוקרה  בסוכנות רכבים "לירון פאדל אוטו מוביל" בחודש אוגוסט. השישה הואשמו על ידי הפרקליטות בבית המשפט המחוזי בתל אביב, בשני כתבי אישום נפרדים, שגובשו בתום חקירת היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב שרון.

הצתה התרחשה ב 9.8.22, החוקרים עצרו לאחר מכן שישה עבריינים בחשד שהיו המעורבים במעשה אבל הם שוחררו מחוסר ראיות. האש לא התפשטה לבניין סמוך אך גרמה לנזק כבד למכוניות. הנזק למגרש ולמכוניות מוערך בכמה מיליוני שקלים.

לפני כשבוע הייתה התפתחות בפרשה כאשר אחד החשודים חשף בפני החוקרים את מעורבותם בהצתה של שאר החשודים ואת חלקו של כל אחד ואחד מהם. בעקבות כך פרקליטות מחוז תל אביב הגישה בשבוע שעבר לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד השישה.

הראיות שנאספו על ידי המשטרה כללו צילומי מצלמות אבטחה שנאספו על ידי המשטרה,  צלקת על ידו של אחד הנאשמים המתאימה לתיאור שנתן אחד הנאשמים ששיתף פעולה עם המשטרה, די-אן-איי של אחד הנאשמים נמצא על כפפה שהסיר מידו וזרק בתום ההצתה, צילומי מערכת "עין הנץ" תיעדו את נסיעתם של שלושה מהנאשמים לתחנת הדלק ברכבו של אחד מהם.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן