משמעת מים

בעלי כלבים מהוד השרון, התלוננו בערב החג על סגירת מערכת המים בגינות הכלבים. בעירייה טענו שהמים בגינות יפעלו, בפועל תלונות על העדר מים בגינות הציבוריות .

מעיריית הוד השרון נמסר : "מערכות ההשקיה בגינון ברחבי העיר הופסקו בערב יום כיפור כדי למנוע הפרעה בגינות"

גינות יבשות ביום כיפור

תושבי הוד השרון דווחו במהלך החג על העדר מים בברזיות בגינות הציבוריות ובחלקן של גינות הכלבים. "נסעתי עם הילדים על האופניים וחיפשנו איפה למלא ובגינה הכל לא עבד", אומרת תושבת העיר.

"אנחנו לא מבינים את ההחלטה ההזויה, הכלבים שלנו גם צרכים לצום?" שואלת שלי פרלמן תושבת העיר

בעלי כלבים רבים שהגיעו לגינת הכלבים ברחוב בני ברית ביום שלישי בבוקר, נתקלו בפקח מטעם העירייה שנעל את מערכת המים  לטענתו – בהוראת העירייה. בעלי הכלבים הזועמים מספרים על מאבקם להשאיר את הגינות פתוחות במהלך הלילה וכעת על צעד נוסף לרעתם מצד העירייה. 

שלי פרלמן: "היום – ערב כיפור הגעתי לגינת הכלבים בבני ברית בעשר וחצי בבוקר עם הכלב שלי. הגיע לכאן אדם מטעם העירייה שהתעסק בארון המים ואמר לי שהוא נועל את מערכת המים למשך החג. הוא הסביר שלא יהיו מים בברזיה וטען שהוא קיבל את ההוראה מטעם העירייה. מדובר בהחלטה תמוהה של עיריית הוד השרון שכנראה מעוניינת שהכלבים יתייבשו או שיצומו. חבל שזה היחס שאנחנו מקבלים ומרגישים במשך תקופה ארוכה  שאנחנו והכלבים שלנו שקופים בעיר".  

לדברי רויטל קליין שמבקרת עם כלבה בגינה: "לאחרונה העירייה החלה לסגור את הגינות בשעות הלילה. הובטח לנו שלא ינעלו את הגינה ויתחשבו בנו בפגישה שנערכה בשבוע שעבר עם נאור שירי.  לצערנו  אין בגינה שקיות לצואה והיא מלאה בורות. נשמח אם יתחילו להתחשב גם בנו בעלי הכלבים". 

פנינו בנושא לעירייה ונאמר לנו שהפקח טעה ושהעירייה חידשה את זרימת המים בגינה. לדברי התושבים שטיילו עם ילדיהם במהלך החג: "בעירייה סגרו את מהמים בגינות במהלך החג והשאירו גם את הכלבים וגם אותנו ואת ילדינו צמאים". 

מעיריית הוד השרון נמסר :"מערכות ההשקיה בגינון ברחבי העיר הופסקו בערב יום כיפור כדי למנוע הפרעה בגינות וכדי להימנע ממצב בו יש להפעיל כוננים לאירועים שאינם בבחינת הכרח. בחלק מהגינות, חלק מהברזיות הושפעו מכך. מצטערים על אי הנוחות הזמנית, המקומות מופו ותיבדק האפשרות להפריד לפעמים הבאות. תמיד מומלץ לצאת עם בקבוק מים לפעילות פיזית."

צילום מסך מתוך תגובה ברשתות החברתיות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן