‏ ממשיכים את המורשת של משה בוגין, קבוצת "כדור-מים" תיפתח ברמות השבים

ממשיכים את המורשת של משה בוגין (94) מרמות השבים שהקים את קבוצת "כדורמים" הלך לעולמו. תלמידיו הוותיקים: "אנחנו בהלכי פתיחתה מחדש של הקבוצה המיתולוגית כדי להמשיך את המורשת של האיש המיוחד שגידל אותנו"

ממשיכים את המורשת
קבוצת הבוגרים שמשה בוגין הקים אשר התחילו להתאמן ברמות השבים כשהיו ילדים

משה בוגין, בעל משק ברמות השבים וחקלאי בנשמתו, הלך לעולמו בשיבה טובה בגיל 94. בוגין, שהיה מנהלה של קבוצת "כדור-מים" בפתח תקווה – הקים את קבוצתו הראשונה ברמות השבים – שם אימן מאות ילדים ובני נוער. 

כעת משהלך לעולמו, תלמידיו הוותיקים פועלים להחייאתה והקמתה של הקבוצה. פיליפ שפירו מתלמידיו הוותיקים: "למדתי אצל בוגין כשהייתי נער. הוא הותיר עליי חותם לכל החיים. מדובר באדם עם לב ענק שתמיד דאג לנו גם לאחר האימונים. הוא נהג להסיע אותנו, היה מכין לנו כריכים ודאג לחבר אותנו כקבוצה בעלת ערכים. מדובר במורה לחיים שעשה הכל בהתנדבות. כעת לאחר שהלך לעולמו – אנחנו רוצים להמשיך את המורשת שלו ולהקים את הקבוצה מחדש כאן ברמות השבים". 

 

הלווייתו של משה בוגין התקיימה ביום רביעי שעבר בבית העלמין ברמות השבים. מכריו תלמידיו ומשפחתו שליוו אותו בדרכו האחרונה סיפרו על תרומתו הרבה לנערים והנערות שהגיעו להתאמן בקבוצה, על המסירות שלנו ועל דרך החיים שלימד אותם. 

"משה הקים את הקבוצה עם אשתו 'רוחקה'. השניים ניהלו אותה במשך שנים כאן ברמות השבים עד שזו גדלה והועברה לגבעת השלושה ולאחר מכן לעיר פתח תקווה. מאות בני נוער מרמות השבים והוד השרון שהיו חלק מהקבוצה, הגיעו להלווייתו. שם דיברנו על הקמתה מחדש. הרעיון לפתיחתה של הקבוצה עלה לאחר מותו של אסף חממי, מח"ט דרום שנהרג ב-.7.10 והיה אחד משחקניה. לאחר מותו ערכנו טורניר לזכרו ששודר ערוץ הספורט".

מי יכול להירשם לקבוצה?

"ילדים ובני נוער מגיל 9-13. אין צורך בידע מוקדם וניתן להגיע כמובן לשיעור ניסיון וגם מבוגרים שרוצים לחזור להתאמן וללמוד את הספורט". 

מה אתה יכול לספר על הענף?

"מדובר בספורט קבוצתי שמספק ביטחון ומלמד את הילדים לעבוד כקבוצה. הפעילות מאתגרת ומצליחה להוציא את הילדים מהמסכים, הם משפרים את מיומנויות השחייה, רוכשים חברים חדשים וגם נהנים בבריכה. הקבוצה תפעל בבריכה של רמות השבים בימי שני ושישי". 

לפרטים והרשמה: דניאל 055-227799, משה: 0543164400

ממשיכים את המורשת
משה בוגין ז"ל

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן