בנות ברית – התחנה החדשה של אסנת סטוצ'ינר

 אחרי שעזבה את העירייה קבלו את התחנה החדשה של אסנת סטוצ'ינר – בני ברית. אז מה היא עומדת לעשות שם ואיך היא תשתף פעולה עם הנשיאה דליה לוי? כל התשובות לפניכם

בנות ברית
אסנת סטוצ'ינר ודליה לוי בנות ברית

אחת הדמויות הכי בולטות בהוד השרון היא ללא ספק אסנת סטוצ'ינר, ולא רק בזכות השיער הג'ינג'י שאי אפשר להתעלם ממנו, אלא בזכות הלב הגדול שליווה כל פעולה בקריירה הענפה שלה בעירייה.

אחרי עשרות שנים של ניהול מחלקת משאבי קהילה והתנדבות בקהילה עזבה סטוצ'ינר את תפקידה, אבל כל מי שמכיר את האישה הפעילה הזו ידע שהיא לא תישאר חסרת מעש. ל"הוד השרון ניוז" נודע כי היא בימים אלה היא נכנסת לתפקיד חדש ומעניין שתפור למידותיה – חברת הנהלה בבני ברית.

במסגרת התפקיד היא תסייע לארגון הקהילתי להרחיב את פעילותו ולהגיע לכל תושב ותושבת בעיר. פגשנו את סטוצ'ינר הערב בתצוגת אופנה שהפיקו בבני ברית למען חברי הארגון, תחת הכותרת "לצאת מהארון בסטייל". האירוע כלל הרצאה של איש התקשורת והאופנה יואב מאיר, מכירה של בגדי מעצבים איטלקיים, יינות ותכשיטים.

על האירוע ניצחה ביד רמה נשיאת בני ברית דליה לוי, שהחיבור בינה לבין סטוצ'ינר נראה מבטיח במיוחד. בקרוב נספר לכם פרטים נוספים על שיתוף הפעולה והגדרת התפקיד של סטוצ'ינר, שמתכננת כמה הפתעות שוות במיוחד, כמו שרק היא יודעת לארגן. שווה לעקוב.

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן