הגן שלנו ירוק

גני ילדים בהוד השרון קיבלו הסמכה של "גן ירוק" מטעם משרד החינוך והמשרד להגנת הסביבה

ארבעה גני ילדים בהוד השרון קיבלו הסמכה של "גן ירוק" מטעם משרד החינוך והמשרד להגנת הסביבה. גן ירוק הוא גן השם דגש בחיי היומיום על נושאי איכות חיים, סביבה בריאה, תרבות צריכה מקיימת, הקמת גינה מקיימת, שמירה על המגוון הביולוגי, יחס הוגן לבעלי חיים, יחס למרחב ציבורי ופעילויות למען הקהילה וכל זאת כדי לשמור על העולם עבורנו ועבור הדורות הבאים.

מנהלות גני רוזמרין, דובדבן, מגן ונופר עברו הכשרה וליווי על ידי רכזי חינוך לקיימות מהיחידה לאיכות הסביבה והעירייה, על מנת שתוכלנה ליישם בגנים את עקרונות ה"גן הירוק". 

חבר המועצה רן יקיר, יו"ר הוועדה לקיימות ואיכות הסביבה: "גני הילדים בהוד השרון מטמיעים עקרונות של טיפוח מודעות וידע על הסביבה לצד אורח חיים בריא. ילדות/י הגנים מפתחים תחושת כבוד ואכפתיות כלפי הסביבה והתייחסות לטבע כאל מקור פליאה ושמחה. חצרות הגנים מהוות מרחבי למידה היוצרים שילוב של  גידול מזון וצמחים משלימים המזמינים בעלי חיים שונים לחצר הגן המעודדת חקר ולמידה. ילדות/י הגנים לומדים תכנים של אורח חיים בריא ומקיים, שימור של מגוון המינים, חשיבות הטבע העירוני וצרכנות נבונה. ברכות לגננות – יפה מגן דובדבן, מיכל מגן רוזמרין, גלית מגן ענן וענת מגן נופר".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן