יום זיכרון ותקווה בהוד השרון ב-7 באוקטובר

עיריית הוד השרון תציין את השבעה באוקטובר כיום של אבל אזרחי, זיכרון ותקווה. פעילויות היום כוללות טקס זיכרון עירוני והקרנה של טקס הזיכרון הלאומי. התושבים מוזמנים להשתתף ולהתייחד יחד כקהילה

יום זיכרון ותקווה בהוד השרון ב-7 באוקטובר
יום זיכרון ותקווה בהוד השרון ב-7 באוקטובר

טקס זיכרון עירוני

הוד השרון תקיים טקס זיכרון עירוני ב-7 באוקטובר בבית מקומי לתרבות, הממוקם ברחוב יהושע בן גמלא 26. האירוע יתחיל בשעה 20:00, כאשר הדלתות ייפתחו בשעה 19:30. בשל מגבלת מקום, נדרשת הרשמה מראש למשתתפים.

https://did.li/kYhx5 עבור אלו שלא יצליחו להבטיח מקום בפנים, הטקס יוקרן במקביל בכניסה לאולם ובגינת מגדיאל. בנוסף, האירוע ישודר בשידור חי בעמודי הפייסבוק והיוטיוב של העירייה, מה שיאפשר ליותר תושבים להשתתף ביום חשוב זה של זיכרון ותקווה.
הקרנת טקס הזיכרון הלאומי

ב-7 באוקטובר, בשעה 19:00, הוד השרון תקרין את טקס הזיכרון הלאומי למשפחות השבעה באוקטובר. השידור החי יתקיים בפארק גני יהושע, בגינת השחר ליד הספרייה העירונית ברחוב השחר 14. התושבים מוזמנים להתאסף ולהשתתף באירוע חגיגי זה, לכבד את זכרם של אלה שאבדו. מטרת ההקרנה היא לספק מקום לאבל ולהרהור משותף, ולאחד את הקהילה בסולידריות בזמנים מאתגרים אלה.

נגישות ומידע נוסף

תושבי הוד השרון הזקוקים להסדרים מיוחדים לנגישות יכולים ליצור קשר עם העירייה במספר 073-3808880 או באמצעות דוא"ל ב-office@alumahod.com. נדרשת הרשמה מראש להשתתפות בטקס הזיכרון העירוני עקב מספר מקומות מוגבל. לפרטים נוספים ולהרשמה, בקרו בקישור שסופק. הטקסים ישודרו בשידור חי בעמודי הפייסבוק והיוטיוב של העיר, כדי להבטיח שכולם יוכלו להשתתף.

למידע מקיף על כל האירועים לציון השבעה באוקטובר, באתר העירוני 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן