שר הפנים משה ארבל ביקר בעיריית הוד השרון

שר הפנים משה ארבל הגיע היום, שני 8.7, לסיור בעיריית הוד השרון כאורחו של ראש העירייה אמיר כוכבי. יחד עם השר ארבל, השתתפו בסיור נתן אלנתן, ראש מטה התכנון הלאומי, רפי אלמליח מנכ"ל מינהל התכנון, הממונה על מחוז מרכז ענת לנקסנר, והמשנה למנכ״ל המשרד משה מור יוסף.


השר ארבל קיים ישיבת עבודה מקצועית בהשתתפות הנהלת העירייה בכדי לעמוד מקרוב על האתגרים איתם מתמודדת הרשות, קידום פרוייקטים תשתיתיים, לאומיים, אסטרטגיים להבטחת חיזוק ופיתוח עצמאות הרשות. סיוע להסרת חסמים ברמה בין משרדית, הסרת מגבלות פיתוח תעסוקה ומסחר, הסרת חסמים בתכנון עורקי תחבורה וקידום חשיבה עיסקית ותוכניות כלכליות ליצירת מנועי צמיחה שיאפשרו את המשך חיזוקה ופיתוחה של הרשות.

משם הגיע השר לסיור עם ראש העירייה בפארק האקולוגי וקיבל סקירה על תוכנית פיתוח אזור התעשייה והמטרו.


שר הפנים משה ארבל: ״הגעתי להוד השרון, לראות את הפארק האקולוגי ואזור התעשייה וההתפתחות העתידית של הרשות, כל הדברים הללו לא מגיעים לבד אלא אחרי עבודה קשה של כל העוסקים במלאכה. המשימה החשובה שלנו היא לשלב כוחות לטובת הצלחתה של הוד השרון״.

ראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי: ״שמחנו לארח את שר הפנים וצוות המשרד ומנהל התכנון ועל ההזדמנות להראות את ההתפתחות של העיר ולשתף בתכנון לעתיד. משרד הפנים הוא שותף מהותי להווה של העיר ולעתידה וזאת הזדמנות להודות לשר ארבל על מדיניות של שיתוף פעולה ותמיכה ובעיקר על החזון והענייניות בניהול המשרד אל מול השלטון המקומי, זה לא מובן מאליו״.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן