קיץ בהוד השרון, מגוון של פעילויות חינמיות עד לפתח הבית

מתלבטים איך לבלות ולהעביר את הקיץ בזמן המלחמה ובצל יוקר המחייה? עיריית הוד השרון תפעיל עבורכם מגוון של אטרקציות, הופעות ושלל פעילויות לבני הנוער, לקטנטנים, למשפחות ולוותיקי העיר

קיץ בהוד השרון

עיריית הוד השרון תפעיל במהלך הקיץ מגוון של אירועים לטובת כלל תושבי השרון. מאז אירועי ה-7.10 פועלת העירייה להקל על חיי התושבים ומסייעת להם בכל הקשור לחיים בצל המלחמה. בצל החדשות קשות המתקבלות כמעט מדי יום, מקיימת עיריית הוד השרון אירועי קיץ כדי לאפשר לתושבים מעט הפוגה ואפשרות לבלות את הקיץ בנעימים ובין היתר לשרוד כלכלית.

במהלך הקיץ יתקיימו מגוון של אירועים לטובת התושבים – לנוער, לוותיקי העיר וכל המשפחה והקהילה. לאחרונה הוציאה העירייה חוברת שמאגדת בתוכה שלל של הפעילויות לתושבים שהביעו את שמחתם על כך: "כמשפחה בת 5 נפשות, אנחנו חרדים מההוצאות שכרוכות בחופשת הקיץ. הילדים רוצים לבלות בהצגות, בבריכה ובים – כל יציאה מהבית מסתכמת במאות שקלים. הצצנו בחוברת ולשמחתנו נצליח לחסוך מאות שקלים. בקיץ הזה לא ניאלץ להיגרר לערים אחרות", אומרים בני משפחת כהן.

בין הפעילויות שיתקיימו במהלך חודשי הקיץ: הפנינג מים, שעת סיפור בספריה העירונית, הצגות ילדים, סדנאות יצירה, ערבי סטנדאפ, הקרנות סרטים, סיורי שקיעה בפארק האקולוגי, הרצאות ועוד. רוב האירועים יתקיימו כאן בעיר, למעט אטרקציות כמו נסיעה לביקור בספארי ובלונה פארק. מופעים של מיטב הזמרים והאומנים: שלומי סרנגה – טברנה יוונית. ערב אהבה עם פבלו רוזנברג, כנסיית השכל ועוד. לחלקם של האירועים הכניסה חינם והשאר בעלות מסובסדת.

לפרטים על מגוון האירועים והאטרקציות כנסו לחוברת: https://www.calameo.com/read/0075736682f838d402f3e?authid=nvH5z8rcz8kq  

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן