משחק כדורגל לזכרו של אייל אבניאון ז״ל

משחק כדורגל לזכרו של בן העיר, רס"ן אייל אבניאון ז"ל נערך בין חבריו של אייל לקבוצת שנתון 1999, לבין קבוצת הנוער של המועדון, בנוכחות בני משפחתו, מאמניו של אייל, ראש העירייה אמיר כוכבי וילדי מחלקת הנוער של מועדון הכדורגל הוד השרון

המשחק נערך ביוזמת התושבת סיגל דוד, המתנדבת במועדון הכדורגל ומנהל קבוצת הנוער אבי ספקטור ובשיתוף מועדון הכדורגל הוד השרון, חברת אלומה ורשות הספורט העירונית.

אייל אבניאון ז"ל, בנם של שרון ואבישחר ואח של אופיר ונטע, נפל ברצועת עזה ב-1 ביולי 2024 בהיותו בן 25. אייל ניחן ביכולת אתלטית יוצאת דופן ובין 2008 ל-2016, שיחק כשוער במועדון ספורט הוד השרון.

 

פה על המגרש אייל קיבלת את היסודות והערכים שילוו אותו בתור מפקד בצבא – חתירה למגע, הפעלת לחץ, משמעת קבוצתית, ערכים ונתינה אין סופית לצוות שלך

באירוע נשא דברים, אבישחר אבניאון, אביו של אייל: "לפני 16 שנה, אייל עלה על המגרש הזה בפעם הראשונה וביקש מיד להיות שוער למרות שהנתונים הפיזיים והגנטיקה המשפחתית לא היו לצידו. לאט לאט ובבטחה, אייל התבגר והפך להיות המפקד של ההגנה ובהמשך גם קפטן הקבוצה, סיים את המשחקים צרוד מרוב צעקות עידוד והוראות לשאר השחקנים.

פה על המגרש אייל קיבלת את היסודות והערכים שילוו אותו בתור מפקד בצבא – חתירה למגע, הפעלת לחץ, משמעת קבוצתית, ערכים ונתינה אין סופית לצוות שלך. הצניעות והכריזמה שלו, העניקה לחייליו ביטחון. תמיד בראש הכוח, לא חושש ליצור מגע ודואג קודם כל לחיילים שלו. גם באירוע בו אייל נהרג, הוא דאג שכל החיילים שלו יתפסו עמדות מחסה ואילו הוא נשאר אחרון חשוף ונהרג.
אני רוצה להודות לכל האנשים שהגיעו היום לזכור את אייל, למאמנים, לצוות המועדון שהעניקו לאייל שנים של הנאה מהמשחק. ולך סיגל, תודה על היוזמה והרצון להנציח את אייל בדרך שהוא כל כך אהב.
בהזדמנות זו אני רוצה לקוות שכל החטופים והחיילים יחזרו הביתה בשלום".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן