"מיה" תבצע עבודות לשדרוג קו המים ברחובות החשמונאים והרב שלום נגר בתקציב של כ-650 אלף שקלים

חברת המים של הוד השרון תחליף ותשדרג כ-600 מטרים של קו מים ישן שסבל מפיצוצים חוזרים ונשנים בקו חדש בעל קוטר גדול יותר, מצומת הרחובות הרב שלום נגר והתמר עד לרחוב החשמונאים 19 ובחלק מרחוב אפק, על מנת להבטיח אספקת מים רציפה ואיכותית לתושבים כולל חידוש הצנרת עד למד הראשי שבנכס

במסגרת הפרויקט שיתחיל החודש (מ-4 באוגוסט) ויימשך כ-3 חודשים, יעדכנו אנשי "מיה" את התושבים המתגוררים בשכונת "נווה נאמן" על התקדמות העבודות, הסדרי עבודה, אספקת מים ועוד

"מיה", חברת המים של הוד השרון, תבצע עבודה לשדרוג קו המים ברחובות החשמונאים, אפק והרב שלום נגר בעיר. מטרת הפרויקט שתקציבו עומד על כ-650 אלף שקלים, היא החלפת קו הפלסטיק הישן שקיים במקום וסובל מפיצוצים חוזרים ונשנים בקו חדש בעל קוטר גדול יותר, כדי להבטיח אספקת מים רציפה ואיכותית לתושבים המתגוררים בסמוך. הפרויקט מהווה חלק מתכנית האב לשדרוג תשתיות המים והביוב בעיר בהובלת "מיה".

במסגרת הפרויקט שיתחיל ב-4 באוגוסט ויימשך כ-3 חודשים, יוחלפו כ-600 מטרים של קו מים מתחת לכביש ולמדרכה מצומת הרחובות הרב שלום נגר והתמר, ועד לרחוב החשמונאים 19. הפרויקט כולל מספר שלבי ביצוע, במסגרתם יבוצעו חסימות חלקיות ומלאות של כבישים וחניות באזור בהתאם לצורך. צוותי "מיה" יעמדו בקשר שוטף עם התושבים שיושפעו מהעבודות ויעדכנו בדבר התקדמות הפרויקט והשלכות על הסדרי התנועה, אספקת המים ועוד.

מנכ"ל "מיה", חיים זרביב: "חברת 'מיה' פועלת להבטחת אספקת מים איכותית לכל תושבי הוד השרון. החלפת קו המים המרכזי ברחוב החשמונאים היא הכרחית על מנת לעמוד במשימה זו. אנו מתנצלים מראש על אי הנוחות הזמנית ומבטיחים שאנו נפעל במרץ על מנת להבטיח השלמה מלאה ואיכותית של העבודה בפרק הזמן הקצר ביותר שניתן, במטרה לשפר את תשתיות המים. אנשי החברה יפעלו על מנת לצמצם את אי הנוחות לתושבים בפרויקט זה ככל האפשר".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן