היום אני אשבות

היום אני אשבות כי המדינה בוערת. כי השלטון המקומי קורס. כי אני יודע שלמאבקים יש מחיר. כי כואב לי שהמרכז לשלטון מקומי לא מתעורר

אמיר כוכבי
אמיר כוכבי ראש עיריית הוד השרון

לא נבחרתי לתפקיד כדי לשתוק. אני יודע שקשה לראשי השלטון המקומי לצאת נגד הממשלה שהם בצד הפוליטי שלה - אבל תראו מה הממשלה עשתה לרשויות בדרום, בצפון ובקו התפר ותבינו שהיא תעשה את זה לכולנו.

ראיתי שמנכל משרד הפנים כתב לראש עיריית רמת השרון שאסור להשבית עירייה מסיבות פוליטיות ויש בזה משהו. אז הריני להודיע שאני שובת ושיש המון סיבות מוניציפליות. קרן המטרו שתגזול מהתקציב השוטף של עיריית הוד השרון וישירות מהכיס של כולנו 92 מיליון שקל בעשר השנים הקרובות למרות שאין בכלל מטרו, ולמרות שלא מתקצבים פרוייקטים כאלה משוטף, ולמה בכלל שארנונה – מס מקומי, ישמש לביצוע פרוייקטים ושל המדינה ולמילוי הגירעון הממשלתי? גם על קרן הארנונה שתיקח מהשנה הקרובה כסף מהוד השרון ורשויות מקומיות נוספות כדי להעביר אל רשויות מעבר לקו הירוק. גם על קרן ההטמנה שגוזלת מיליארדים מהשלטון המקומי ולא מחזירה למרות שאמורה. אבל לא רק קרנות. גם על פירוק החינוך הציבורי ועל הפגיעה המתמשכת בתומכות החינוך ובעובדות והעובדים הסוציאליות ועל אי תקצוב תוספת לפסיכיאטריה הציבורית למרות הצורך שזועק מהשטח ועל פירוק הספריות וביטול פרוייקטי תרבות כמו שבת ישראלית ועל הגברת הנטל על תושבות ותושבי הוד השרון שמשרתות ומשרתים בסדיר ובמילואים ועל מלחמה מתמשכת בה הממשלה מתעלמת מצרכי הביטחון של הרשויות המקומיות והעלויות הקשות שלה ואין פיתרון ואין תקציבים ואין אופק. אשבות על ״יהלומים״ ותקצוב מפלה ועל עבודה פוליטית וגם נקמנות פוליטית של משרדי הממשלה מול הרשויות המקומיות ומול ראשי הרשויות. את המחיר אני משלם כבר זמן רב. לא נבחרתי לתפקיד כדי לשתוק. אני יודע שקשה לראשי השלטון המקומי לצאת נגד הממשלה שהם בצד הפוליטי שלה – אבל תראו מה הממשלה עשתה לרשויות בדרום, בצפון ובקו התפר ותבינו שהיא תעשה את זה לכולנו. חיים ביבס, שי חג׳ג׳ אם תמשיכו לשתוק – השלטון המקומי כולו יקרוס. הלוואי ותצטרפו אלי דווקא אתם כדי להגיד לממשלה הזאת – די לפירוק השלטון המקומי. אני אשבות. בואו גם.

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. ירדן בר הגב

    ראש איש כושל שהעיר שלו לא מעניינת אותו והתושבים לא מעניינים אותו. מחריב חינוך, מחריב קהילות שלא מתיישבות עם האג'נדה שלו. מי שצריך ללכת זה אתה.

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן