הוד השרון על המפה

עשרות אומנים וסטנדאפיסטים נוהרים ל"באבי בר" – בר קטן ואינטימי שמספק לתושבים אקספיזם בעתות מלחמה. דרור ג'יניאו הבעלים מבטיח שיהיה שמח ומזמין את כולם להגיע וליהנות

"מי שלא מגיע מפסיד", אומר ניצן גינזבורג, מקים פורטל "סטנדאפיסט" – אתר הסטנדאפ קומדי הגדול בישראל שמביא כעת את מיטב האומנים לברים הקהילתיים. "בשל המצב, החלטנו להפיק בימי שני ערבי סטנדאפ בשיתוף עם הבאבי בר כדי להעלות חיוך על פניהם של התושבים".

ערבי הסטנדאפ ב"באבי בר" מתקיימים בימי שני כשהכניסה למקום חופשית וכרוכה במינימום הזמנה. יצאנו לבדוק על מה כולם מדברים וגילינו סצנה תוססת שמורכבת מחיילים עד לקהל בגיל השלישי. כולם נהנו ממוזיקה, אוכל טוב ושעה של אקספיזם טהור. בין האומנים שיעלו על הבמה הם: שגיב פרידמן, ליאור שמש, עודד מנסטר, עופר חזון, גיל קופטש ועוד.

השבוע פגשנו את משה פרסטר ה'מוש', שמשחק כעת בסדרה – "האיש שרצה לדעת הכל" ו"בקופה ראשית" בתור מוש- בעלה השפוט של שוני. הכלב מקס, שהצטרף לצוות של "הוד השרון ניוז", שוחח עמו רגע לפני עלייתו לבמה. פרסטר סיפר לנו שלמרות הצלחתו בסדרות ענק כמו "קופה ראשית" – הוא עדיין אוהב לעמוד על במות קטנות להצחיק ולדבר עם אנשים בגובה העיניים.

"רוב המופעים שלי הם מול קהל קטן, כיום לאור מה שקורה במדינה אנחנו חייבים לברוח ולו לרגע מכל הדאגות".

על מה המופע שלך?

"אני מדבר על עצמי, והופך ל'קורבן' הראשי על הבמה. אני משתף את הקהל על  הדייטים הגרועים שהיו לי לאחר הגירושים, על הילדות, זוגיות, ילדים ואהבות חדשות. אני נוהג להסתכל על הצרות שלי בהומור".

פרסטר משחק כיום בסדרה שמשודרת ב"כאן 11" – "האיש שרצה לדעת הכל", לא מגלה את הסוף, אך מספר ששמח על התפקיד של האיש הרע והאפל בסדרה לעומת מוש המסכן ב"קופה ראשית".

לגבי העונה ה-6 של "קופה ראשית" הוא מבטיח: "אנשים ימשיכו לקבל בסדרה את מה שהם אוהבים. לא יהיו הרבה שינויים אבל בטוח שיהיה מצחיק".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן