"אנחנו החצר האחורית של הוד השרון"

תושבי שכונת גיל עמל שמתגוררים ברחוב ששת הימים פינת המתנחלים, מתלוננים על הזנחה מתמשכת של המתחם בו הם מתגוררים. "הכל כאן מלא בזבל, קרשים, עצים ישנים ותלוליות של חול וזה רק בגלל שמדובר בגיל עמל" עיריית הוד השרון: "עובדי האגף לשיפור פני העיר השומרים על תחזוקה וניקיון בשגרה ובמהלך החג, ניקו וניכשו את העשבייה. הפסולת הכבדה תפונה באמצעות מנוף ומשאית"

"אנחנו החצר האחורית של הוד השרון"
"אנחנו החצר האחורית של הוד השרון"

זו לא הפעם הראשונה שתושבי גיל עמל מתלוננים על אפליה בכל מה שקשור לשדרוג הגינות הציבוריות, גינות הכלבים והנראות של רחובות השכונה.

אילנה חלא, תושבת ותיקה שמתגוררת ברחוב ששת הימים סמוך למקלט העירוני, מספרת: "מדובר בעשורים שלמים בהם אנחנו חיים במזבלה. אני ושכניי מתגוררים בשטח מוזנח שנמצא מאחורי הבתים שלנו. יש כאן המון זבל, קרשים, מסמרים, שיחים לא גזומים ועשב שוטה שצומח לגובה. המקלט העירוני שמשמש את התושבים מוקף בזבל שגורם למבוגרים שבנינו למעוד בזמן אזעקה". 

לדברי חלא, פניותיה למוקד העירוני הסתיימו בטיפול קוסמטי אך לא בטיפול יסודי. "פניתי למוקד העירוני עוד בימי כהונתו של עזרא בינימיני, אז הובטח לנו שתיבנה כאן גינה. אני לא מבקשת גינה רק שינקו ויסדרו כאן. הורידו כאן מספר מבנים לא חוקיים – דבר שעוד יותר הרע את המצב. כשאני מסתובבת ברחבי העיר – אני רואה גינות מטופחות ורק כאן אצלנו הכל זועק לסדר וניקיון. הגיע הזמן שבעירייה יטפלו בנושא. לא יתכן שעל כל ענף שיוצא לי מהגינה אני מקבלת דוח ומנגד הפתחים של הבתים שלנו נראים כמו מזבלה". 

מעיריית הוד השרון נמסר: הוד השרון התברכה בשטחים פתוחים רבים אשר חלקם פרטיים וחלקם בבעלות המדינה, אשר למרבה הצער יש מי שפוגעים בהם באמצעות השלכת פסולת בניין, גרוטאות רכב ועוד.  אנו פועלים כדי למנוע הישנות מקרים שכאלו באמצעות ביצוע פעולות אכיפה גלויות וסמויות ומתן קנסות למזהמים.

עובדי האגף לשיפור פני העיר השומרים על תחזוקה וניקיון בשגרה ובמהלך החג, ניקו וניכשו את העשבייה. הפסולת הכבדה תפונה באמצעות מנוף ומשאית. אנא פנו בכל דבר ועניין למוקד העירוני.

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן