אוסנת סטוצינר פורשת מתפקידה

אוסנת סטוצינר פורשת מתפקידה בתום 30 שנים של שירות הקהילה ונתינה אין סופית: "אני מסיימת את תפקידי כמנהלת מחלקת משאבי קהילה והתנדבות. שנים אלו היו מלאות סיפוק, אתגרים והישגים מרגשים. אני אסירת תודה על ההזדמנות שניתנה לי לשרת את הקהילה ולתרום למען החברה" 

אוסנת סטוצינר
אני אסירת תודה על ההזדמנות שניתנה לי לשרת את הקהילה ולתרום למען החברה"

אוסנת סטוצינר מנהלת מחלקת משאבי קהילה והתנדבות בעיריית הוד השרון,  מסיימת את תפקידה בו כיהנה במשך 30 שנים בהן סייעה לקהילת הוד השרון לגופים רבים, עמותות, לתושבים וקשישי העיר. בין הגופים עמם עבדה. יהודית קדרון: "לצערי המערכת הנוכחית נפטרת מכל העובדים המצטיינים. אוסנת סטוצינר נגעה בכולנו. אין דבר שהיא לא עשתה לטובת הקהילה. היא עבדה מסביב לשעון. מאז שהיא פרסמה את מכתבה נכנסנו להלם ולאבל".

הגופים עמם עבדה הם עמותת קליק, עמותת חן ליונס, מעגל נשים ויצו ועוד. מדובר בפרישתה השנייה – לפני כשלוש שנים הודיעה סטוצינר על עזיבתה וחזרה בה לאחר שהובטח לה כי תנאי עבודתה ישופרו. השבוע – הודיעה על פרישתה הסופית, ככל הנראה על רקע המחלוקות בינה לבין העירייה. תושבי העיר ממאנים לקבל את עזיבתה וכואבים על כך שלא יפגשו אותה שוב מידי יום בבית המתנדב.

מתוך המכתב שפרסמה

"במהלך השנים הללו, ניתנה לי הזכות להוביל את ציר ההתנדבות בעיר. לחבר בין קהילה, עסקים, עמותות, ארגונים, נוער במסגרת המעורבות החברתית ועוד. יחד, הצלחנו ליצור שיתופי פעולה פוריים ולהניע יוזמות רבות, אשר הביאו לשיפור ממשי באיכות החיים של תושבי העיר ולחיזוק תחושת השייכות והקהילתיות.

היו לי את הכבוד והעונג לעבוד בצמידות עם צוותי בתי הספר, צוותים בעירייה, מגוון רחב של ארגונים ועמותות ועוד. שיתופי פעולה אלו היוו את הבסיס להצלחת המחלקה והפכו את החזון שלנו למציאות. 

החיבורים עם הארגונים העמותות תרמו לגיבוש והעצמה של פעילויות התנדבות מגוונות ורחבות היקף. בנוסף, העבודה עם קהילות ומתנדבי חירום הייתה חלק משמעותי בתפקידי, מתנדבי החירום שלנו הם עמוד התווך של הקהילה בזמנים קשים, והעבודה איתם הדגימה לי את כוחה של הסולידריות וההתנדבות בעתות מצוקה, המתנדבים המסורים הללו הפכו לרשת ביטחון קריטית עבור העיר ותושביה.

אני אסירת תודה על ההזדמנות שניתנה לי לשרת את הקהילה ולתרום למען החברה, אלו היו שנים של צמיחה והתפתחות מקצועית ואישית, ואני מתרגשת לקראת המשך הדרך ולפני אתגרים חדשים. אני בטוחה כי המחלקה תמשיך לפרוח ולהוביל גם בעתיד, עם צוות מצוין ומסור. תודה על ההזדמנות, התמיכה והשותפות לאורך השנים.

בברכת אהבה ענקית לכל אחד ואחת

אוסנת סטוצינר בן שיטרית".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן