מתנגדים לפילוג 

חברת המועצה עדי פרילינג אנקורי גילתה הבוקר כתובות מחאה על דלת בית הכנסת בכיכר מגדיאל: "תושבי העיר תתעוררו. לרסס כתובות על בית הכנסת זה חציית קו אדום בוהק"

 

כתובות מחאה בבית הכנסת

"כל הקווים האדומים נחצו ועלינו לעצור כאן ולהבין מה באמת חשוב לנו", כך אומרת חברת מועצת העיר הוד השרון עדי פרילינג אנקורי לאחר שאלמונים השחיתו את דלתות בית הכנסת שסבא רבא שלה בנה במו ידיו. "קמתי ב-6:30 בבוקר וראיתי כתובות על בית הכנסת בכיכר מגדיאל", מספרת פרילינג אנקורי. "דקה אחרי שירדתי לכיוון בית הכנסת הגיעה המשטרה. עמדתי איתם. הם חיפשו מצלמות והבינו שיש מצלמות בבית הכנסת". 

מה ראית? 

"ציור של אגרוף, דברים שקשורים לענייני המחאה. אני לא יודעת מאיפה זה הגיע, אבל לרסס דבר כזה על סמל של היהדות ‏זה קו אדום בוהק. מה שהכי חשוב זה שנשמור על האחדות בעיר, על הסטאטוס קוו‏. תמיד הסתדרנו, תמיד ידענו להכיל, חשוב שזה ימשיך כך ולא ייפסק".

בעקבות אירוע הוונדליזם, שכבר מתוחקר על ידי המשטרה, מארגנת חברת המועצה מפגן אחדות היום ב-5:00 בערב. "אני מזמינה את כל תושבי העיר לבוא לשמור על החיים שקטים וטובים. חשוב לחיות באחדות, בתמיכה וערבות הדדית. חשוב שנתאחד לא רק בעתות מלחמה ומצוקה".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן